۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین نماینده پرسنل عوارضی: در قزوین بین دستگاه‌های متولی پاس‌کاری می‌شویم/ معاون استاندار: پیگیریم کارکنان از طریق بخش خصوصی بکارگیری شوند
کد خبر: ۳۴۸۱۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ساعت: ۱۱:۳۰ ↗ لینک کوتاه

پیگیری صبح‌قزوین از مطالبات مردمی؛

نماینده پرسنل عوارضی: در قزوین بین دستگاه‌های متولی پاس‌کاری می‌شویم/ معاون استاندار: پیگیریم کارکنان از طریق بخش خصوصی بکارگیری شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین درباره نحوه بکارگیری کارکنان عوارضی قزوین گفت: پیگیر هستیم تا این کارکنان از طریق بخش خصوصی بکارگیری شوند و این امر از سوی راه و شهرسازی هم دنبال می‌شود.

نماینده پرسنل عوارضی: در قزوین بین دستگاه‌های متولی پاس‌کاری می‌شویم/ معاون استاندار: پیگیریم کارکنان از طریق بخش خصوصی بکارگیری شوند

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، مشکلات کارکنان عوارضی قزوین که از اسفندماه سال97 و همزمان با الکترونیکی شدن عوارضی‌ها آغاز شده، پس از کشِ‌وقوس‌های بسیار همچنان پابرجاست و این کارکنان در انتظار تصمیمات نهایی مسئولان استانی و کشوری ذی‌ربط هستند.

فرافکنی و وعده‌های امروز و فردای متولیان امر برای پیگیری و حل مشکلات کارکنان عوارضی قزوین، در آستانه سال نو خستگی را بر تن این کارکنان گذاشته است.

احمد فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین در این باره اظهار کرد: هرچند اقدامات مناسبی توسط دادستانی قزوین انجام و وعده نوبخت تا یکم مردادماه اجرایی شد و در تأمین بودجه مشکلی وجود نداشت و بودجه هم‌اکنون آماده است؛ اما سازمان برنامه و بودجه استان قزوین عنوان می‌کند باید لیستی از کارکنان عوارضی از راهداری به این سازمان معرفی شود.

بلاتکلیفی 48 نفر از کارکنان عوارضی قزوین

وی ادامه داد: این در حالی است که همچنان بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت ساخت و توسعه راه‌ها فرافکنی صورت می‌گیرد و هردو سازمان برای حل مشکل نهایی کارکنان پاس‌کاری می‌کنند.

نماینده کارکنان عوارضی قزوین یادآور شد: بلاتکلیفی 48نفر از کارکنان عوارضی همچنان نقطه سرخط است و سفر نوبخت به استان قزوین در این بین نادیده گرفته می‌شود.

منوچهر حبیبی در گفت‎‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در این باره اظهار کرد: کارکنان عوارضی قزوین در بخش خصوصی فعالیت می‌کردند و مطالبات آنها به صورت کامل پرداخت شده است.

وی افزود: نحوه به کارگیری کارکنان عوارضی قزوین از طریق وزارت راه و شهرسازی در حال پیگیری است که در صورت صدور مجوزهای لازم از سوی این وزارتخانه، منابع مالی آنها توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی پیگیری می‌شود.

معرفی لیست کارکنان عوارضی به سازمان برنامه و بودجه در حال پیگیری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین با بیان اینکه معرفی لیست کارکنان عوارضی به سازمان برنامه و بودجه استان قزوین توسط راه و شهرسازی در حال پیگیریست، عنوان کرد: هیچ گونه تعهد استخدامی برای این کارکنان در هیچ یک از ادارات دولتی وجود ندارد؛ چراکه آنها کارکنان بخش خصوصی بودند.

حبیبی ادامه داد: تقریبا 50درصد کارکنان عوارضی قزوین در گذشته جذب شده و مابقی جذب نشده‌اند که البته مطالبات این افراد پرداخت شده است.

وی درباره نحوه به کارگیری کارکنان عوارضی قزوین اذعان کرد: پیگیر هستیم تا این کارکنان از طریق بخش خصوصی به کارگیری شوند و این امر از سوی راه و شهرسازی هم دنبال می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شرکت سپندار وابسته به وزارت راه و شهرسازیست، بیان کرد: کارکنان عوارضی نیروی بخش غیردولتی بودند که البته مطالبات آنها پرداخت شده است؛ در شرایط موجود کارکنان باید به شیوه دیگری و از طریق بخش‌های خصوصی مشغول فعالیت شوند.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان