۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین زنگ خطر پیک بعدی کرونا در قزوین به‌صدا درآمد/ و‌ضعیت ۳ شهرستان زرد شد
کد خبر: ۳۴۷۹۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ ساعت: ۸:۳۰ ↗ لینک کوتاه

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان درمصاحبه با صبح‌قزوین:

زنگ خطر پیک بعدی کرونا در قزوین به‌صدا درآمد/ و‌ضعیت ۳ شهرستان زرد شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: متاسفانه دو شهرستان دیگر استان قزوین از وضعیت آبی به وضعیت زرد تبدیل شدند و هم اکنون شهرستان‌های قزوین، تاکستان و بوئین زهرا در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

زنگ خطر پیک بعدی کرونا در قزوین به‌صدا درآمد/ و‌ضعیت ۳ شهرستان زرد شد

جلال رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به وضعیت استان قزوین به لحاظ کرونا اظهار کرد: متاسفانه به دلیل عادی نگاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری مراسم‌های متفاوت، زنگ خطر پیک بعدی کرونا در قزوین به صدا درآمد.

وی افزود: متاسفانه دو شهرستان دیگر استان قزوین از وضعیت آبی به وضعیت زرد تبدیل شدند و هم اکنون در مجموع سه شهرستان قزوین، تاکستان و بوئین زهرا در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بیان کرد‌: طی ۲۴ساعت گذشته ۳۲مورد جدید با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان قزوین بستری شدند و آمار بیماران بستری شده در مراکز درمانی به ۲۱۴نفر رسید.

جان باختن سه بیمار کرونایی دیگر در قزوین

وی عنوان کرد: از مجموع بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان قزوین ۶۵بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت قرار دارند و ۲۴نفر نیز با حال عمومی بد به دستگاه کمک تنفسی متصل هستند.

رحمانی تصریح کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۱۳۳مورد ابتلای کرونای مثبت در سطح استان شناسایی شده و خوشبختانه ۳۰نفر از بیماران با حال عمومی مناسب از بیمارستان‌های سطح استان قزوین ترخیص شدند.

وی در پایان با بیان اینکه در ۲۴ساعت گذشته سه نفر از هم استانی‌ها در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند؛ گفت: از همه مردم استان درخواست داریم که رعایت نکات بهداشتی را جدی گرفته و مراقب خود و اطرافیانشان باشند.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان