۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین امروز انقلاب اسلامی مرزهای جهان را درنوردیده است/ تولید واکسن کرونای به‌همت دانشمندان ایرانی مایه سربلندی کشور است
کد خبر: ۳۴۷۸۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۹ ساعت: ۱۵:۵۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

امروز انقلاب اسلامی مرزهای جهان را درنوردیده است/ تولید واکسن کرونای به‌همت دانشمندان ایرانی مایه سربلندی کشور است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران مرزها را درنوردیده است و همچنانکه در مواجهه با داعش هرجایی که لازم بود با اقتدار ایستاده و آنها را شکست داد؛ ضمن اینکه برای آزادگی ملل دیگر نیز توفیق پیدا کردیم و شاهد تحولات همه جانبه با پیروزی انقلاب اسلامی در کشور هستیم.

امروز انقلاب اسلامی مرزهای جهان را درنوردیده است/ تولید واکسن کرونای به‌همت دانشمندان ایرانی مایه سربلندی کشور است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح‌قزوین؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی امروز(پنج شنبه) در جلسه شورای اداری استان قزوین که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد؛ با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: خداوند متعال با پیدایش انقلاب اسلامی، برکات فراوانی را نصیب ملت ایران کرد و با برداشتن سیطره و سلطه اجانب از سرِ ما، اکنون از حکومت الهی بهره‌مند هستیم.

وی افزود: باید قدردان همه مبارزان انقلابی و مظلومان و شکنجه دیدگان در زندان‌های رژیم امریکایی شاه باشیم که برای پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب رنج فراوانی را متحمل شده و بعضا در این مسیر به شهادت رسیدند و با وجود آن سختی‌ها، کاری خداپسندانه کردند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: چهره‌های برجسته انقلابی نظیر سیدعلی اندرزگوها، آیت الله سعیدی‌ها و غفاری‌ها و دیگر مجاهدان خستگی ناپذیر زیر شکنجه‌ها سخت‌ترین شرایط را تحمل کردند و خداوند نیز به وعده خود عمل کرد و تحولی باور نکردنی اتفاق افتاد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: دشمنان نظام در طول سال‌های پس از انقلاب با انواع دسیسه‌ها و توطئه افکنی‌ها و فتنه انگیزی‌ها نگذاشتند که عظمت انقلاب را آنطور که شایسته است به تماشا بنشینیم، زیرا نعمت آزادی، استقلال، جایگزینی ولایت خدا به جای ولایت طاغوت و حفظ کرامت انسانی از برکات انقلاب است.

جوانان امروز را با دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم

وی گفت: خدا امانت انقلاب را به فرزندان انقلاب سپرده که با قدردانی از نعمات الهی این عزت و احترام و کرامت هر روز بیشتر می‌شود و امیدواریم همه ما موضوع انقلاب اسلامی را جدی بگیریم.

عابدینی بیان کرد: روزگاری همه جغرافیای انقلابی کشور ما فقط مدرسه فیضیه بود که همان را هم تعطیل کردند، اما با عرصه انقلاب اسلامی هر مسجدی یک پایگاه انقلابی بود و هر مدرسه‌ای فیضیه دیگری شد.

امام جمعه قزوین ابراز کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران مرزها را درنوردیده است و همچنانکه در مواجهه با داعش هرجایی که لازم بود با اقتدار ایستاده و آنها را شکست داد؛ ضمن اینکه برای آزادگی ملل دیگر نیز توفیق پیدا کردیم و شاهد تحولات همه جانبه کشور با پیروزی انقلاب اسلامی در کشور هستیم.

وی تصریح کرد: مخاطبان ما اکنون نسل جدیدی است که دوران انقلاب را ندیده‌اند و ما وظیفه داریم جوانان امروز کشور را با عظمت و نعمت الهی انقلاب آشنا کنیم تا از این حماسه عظیم الهی و حماسه آفرینان بیگانه نشوند.

اجرای طرح شهید سلیمانی کمک به کادر درمان بود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: با پیروزی انقلاب، جایگاه و کرامت انسانی پاس داشته شد و به ویژه زنان در نگاه قرآنی و دینی احیاء شدند و قرار بر این است که همین شیوه ادامه پیدا کند. مبادا فکر کنیم که اگر زنان و مردان ایرانی غربی شوند خیلی پیشرفته هستند یا اگر خواستیم سند یا منشوری تهیه کنیم به جای توجه به تعالیم قرآن و اهل بیت ائمه اطهار(ع) به مباحث دیگر توجه کنیم.

امام جمعه قزوین اذعان کرد: ما در فرهنگ اسلامی خود الگوهایی چون زینب(س) داریم که برای ما عظمت و زیبایی و غنای معنوی و فرهنگی به همراه دارند و فرهنگ غنی کرامت انسانی در تعالیم دینی و اسلامی ما موج می‌زند و دیگر نیازی به توجه به فرهنگ غرب نیست.

وی عنوان کرد: وظیفه داریم در آستانه سالروز پیروزی انقلاب از فعالان حوزه صنعت، مهندسان، کارگران و کشاورزان برای پیشرفت صنعتی و کشاورزی و خودکفایی و استقلال کشور قدردانی کنیم.

عابدینی اضافه کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی و حماسه مواسات با حضور دانشجویان، طلبه‌های جوان و سایر اقشار از جمله مباحثی است که موجب کمک به کادر درمانی شد و قدردان همه تلاشگران این عرصه به ویژه مدافعان سلامت هستیم.

راه‌اندازی خط تولید داروی آیورمکتین

امام جمعه قزوین تصریح کرد: مساجد در ساماندهی شرایط بحرانی و شناسایی فقرا و کاسبانی که در شرایط سختی به سر می‌برند نقش موثری داشت؛ همچنین از نقش کسبه و بازاریان و خیرین که به میدان آمدند و نقش تاثیرگذاری برای کمک به آسیب دیدگان کرونا داشتند نیز تشکر می‌کنیم.

وی بیان کرد: امسال شاهد تولید واکسن ملی ایرانی بودیم که مایه سربلندی کشور شد و تزریق واکسن به دخترِ دکتر مخبر که خود مدیریت جریان تولید را برعهده داشت، نشان از اطمینان و ایمان به این امر داشت و با این کار به مردم دلگرمی داد و اعتماد به نفس و باور به نیروهای خودی را ارتقاء بخشید همچنین راه اندازی خط تولید داروی آیورمکتین از توفیقاتی است که در این ایام حاصل شده و خدا را از این بابت بسیار شاکریم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان گفت: امر هواشناسی نیز مقوله مهمی است که در سرنوشت تولید و کشاورزی و سلامت مردم و پیشگیری و پیش‌بینی از خطرات موثر است و به تلاشگران این عرصه هم خداقوت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان