۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین نجات ۴ مصدوم تصادف در مسیر روستای دیکین به معلم کلایه
کد خبر: ۳۴۷۶۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۳ ساعت: ۱۹:۴۰ ↗ لینک کوتاه

گزارش صبح قزوین از پرواز اورژانس هوایی؛

نجات ۴ مصدوم تصادف در مسیر روستای دیکین به معلم کلایه

تصادف عصر امروز در مسیر روستای دیکین به معلم کلایه چهار مصدوم برجای گذاشت.

نجات ۴ مصدوم تصادف در مسیر روستای دیکین به معلم کلایه

سهیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ساعت ۱۵:۴۰ امروز تماسی با واحد ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان قزوین گرفته شد که تماس اولیه از تصادف خودرو پراید با خودرو ال ۹۰ با یکدیگر در مسیر روستای دیکین به معلم کلایه خبر می‌داد.

وی افزود: تماس گیرنده اطلاعاتی مبنی بر مصدوم شدن چهار مصدوم در دو خودرو اعلام کرد که فورا آمبولانس پایگاه به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس قزوین اذعان کرد: پس از رسیدن تکنسین‌ها به محل حادثه اعلام گردید مصدومین توسط مردم به درمانگاه انتقال داده شدند که سریعا علاوه بر کار درمانی و اقدامات بالینی در خواست اورژانس هوایی شد.

وی عنوان کرد: چهار مصدوم این حادثه که یک آقا ۳۰ ساله راننده خودرو پراید دچار ضربه به سر و دو خانم ۴۶،۴۹ ساله و یک کودک ۶ ساله که دچار تروما به قفسه سینه و اندام‌ها بودند که به علت شدت جراحات وارده کنترل خونریزی و اقدامات درمانی پیشرفته برایشان انجام شد.

این مقام مسئول بیان کرد: هرچهار مصدوم این حادثه به علت شدت جراحات وارده و نیاز به انتقال به بیمارستان تخصصی در مرکز استان با اورژانس هوایی به شرکت هواپیمایی خدمات ویژه منتقل و از آنجا توسط آمبولانس های اورژانس به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان