۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ورود مسافران به قزوین شرایط کرونا را تشدید می‌کند
کد خبر: ۳۴۷۶۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲ ساعت: ۱۵:۲۸ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

ورود مسافران به قزوین شرایط کرونا را تشدید می‌کند

استاندار قزوین گفت: قزوین راه ارتباطی بسیاری از استان‌های کشور است که این مهم، کار را بر مسئولان سخت کرده و بیشترین نگرانی ما از ورود مسافرانی است که ابتلا را در استان قزوین افزایش می‌دهد.

ورود مسافران به قزوین شرایط کرونا را تشدید می‌کند

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، هدایت الله جمالی‌پور امروز(پنج شنبه) در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان که در استانداری قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: اعتماد متقابل یکی از اصول اساسی برای پیشبرد اهداف است که این مهم خوشبختانه در استان قزوین بین خدمتگزاران و مردم به وجود آمده و بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی افزود: تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها در زمینه مقابله با کرونا سنگ تمام گذاشتند و این زحمات باعث به وجود آمدن شرایط ثبات در استان قزوین شده و امیدواریم تلاش‌های انجام شده، قزوین را به وضعیت سفید تبدیل کند.

استاندار قزوین تصریح کرد: در ماه‌های گذشته استان قزوین به مرز ۶۰۰ بستری رسیده بود و در حال احداث بیمارستان صحرایی بودیم؛ ولی خوشبختانه با توجه به عزم مسئولان و مردم برای کاهش کرونا این آمار بسیار کاهش یافته است.

وی بیان کرد: قزوین جزو چند استان پیر کشور است و باعث می‌شود که تعداد مرگ و میر در آن با استان‌های دیگر متفاوت باشد؛ اما با این وجود تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا در بسیاری از روزها به صفر رسید که مطلوب ارزیابی می‌شود.

رسانه‌های قزوین در زمینه مقابله با ویروس کرونا بی‌بدیل عمل کردند

جمالی‌پور گفت: رسانه‌های استان قزوین با بسیج کردن تمامی ظرفیت‌ها برای اطلاع رسانی در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بی‌بدیل عمل کردند که شایسته تقدیر هستند.

وی بیان کرد: البته شرایط موجود مطلوب ستاد کرونای این استان نیست ولی باید تلاش کنیم تا این وضعیت را نگه داشته و روز به روز وضعیت را به سمت سفید شدن هدایت کنیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: استان قزوین در حوزه همکاری و همراهی بین مجموعه‌های دستگاهی بی‌نظیر بوده است و خوشبختانه تمامی دستگاه‌ها و به ویژه اعضای شورای تامین همواره یک صدا بوده و در راستای پیشرفت استان قزوین در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی تلاش کرده‌اند.

وی اضافه کرد: قزوین راه ارتباطی بسیاری از استان‌های کشور است که این مهم کار را بر مسئولان سخت کرده و بیشترین نگرانی ما از حضور و ورود مسافرانی است که ابتلا را در استان قزوین افزایش می‌دهد.

استاندار قزوین در پایان گفت: امیدواریم با حفظ همین وحدت و تعامل شرایط بهتری را در زمینه کرونا در استان قزوین به وجود بیاوریم و به وضعیت سفید کرونایی برسیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان