۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سامانه بارشی همراه با توده هوای سرد وارد قزوین می‌شود
کد خبر: ۳۴۷۵۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ساعت: ۱۲:۳۳ ↗ لینک کوتاه

کارشناس اداره هواشناسی استان:

سامانه بارشی همراه با توده هوای سرد وارد قزوین می‌شود

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین گفت: از بعدازظهر فردا به تدریج سامانه بارشی همراه با توده هوای سرد وارد استان قزوین می‌شود که بارش برف و وزش باد‌های شمالی را به همراه دارد.

سامانه بارشی همراه با توده هوای سرد وارد قزوین می‌شود

مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار کرد: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز تا ظهر فردا شاهد آسمانی صاف و آفتابی در استان قزوین خواهیم بود.

وی افزود: از بعدازظهر فردا به تدریج سامانه بارشی همراه با توده هوای سرد وارد استان قزوین می‌شود که بارش برف و وزش باد‌های شمالی را به همراه دارد.

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین بیان کرد: اواخر وقت پنجشنبه این سامانه بارشی استان قزوین را ترک می‌کند و در مدت زمان حضور این سامانه بارشی در استان قزوین، گردنه‌های استان در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه نیز شاهد پدیده کولاک خواهند بود.

وی عنوان کرد: به لحاظ دمایی شاهد افت دما در استان به ویژه در روز‌های پنجشنبه و جمعه خواهیم بود که بین ۱۰ تا ۱۲درجه کاهش دما و پدیده یخبندان در استان پیش بینی می‌شود.

بهروزی یادآور شد: در مدت زمان حضور این سامانه بارشی، یخبندان، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید، اختلال در سفر‌های برون شهری و درون شهری و قطع راه‌های روستایی و زمستانی پیش بینی شده است.

وی در پایان گفت: دیروز در گرم‌ترین ساعات، بیشینه دمای شهر قزوین به ۱۲ درجه سلسیوس بالای صفر رسید.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان