۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نظام سرمایه‌داری امریکا را با قدرت جبهه مقاومت به موزه تاریخ می‌بریم/ملت بزرگ ایران مسیر تاریخ را عوض کرد
کد خبر: ۳۴۷۵۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ ساعت: ۱۳:۱۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده لشگر سیدالشهداء استان البرز:

نظام سرمایه‌داری امریکا را با قدرت جبهه مقاومت به موزه تاریخ می‌بریم/ملت بزرگ ایران مسیر تاریخ را عوض کرد

فرمانده لشگر سیدالشهداء استان البرز گفت: کمونیست را با منطق انقلاب به موزه تاریخ بردیم؛ نظام سرمایه‌داری امریکا را با منطق قدرت جبهه مقاومت به موزه تاریخ می‌بریم؛ چراکه این امر با ایستادگی در جبهه حق شدنی است.

نظام سرمایه‌داری امریکا را با قدرت جبهه مقاومت به موزه تاریخ می‌بریم/ملت بزرگ ایران مسیر تاریخ را عوض کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سردار رستم‌علی رفیعی در سی‌و‌سومین یادواره شهدای خوزنین و یادبود سه شهید گمنام که در خیابان شهدای خوزنین برگزار شد؛ اظهار کرد: تقدیم ۴۴شهید از منطقه‌ای که روزگاری ۱۷۰۰نفر جمعیت داشته، بالاترین مثال فداکاری و ایثار در راه اعتلای نظام و انقلاب است به طوریکه بعضی از شهدای این منطقه جزو اولین‌ شهیدان دفاع از انقلاب محسوب می‌شوند.

وی افزود: تعریف خوزنین را دورادور شنیده بودم؛ اما از لحظه‌ای که وارد دیار شهیدان شدم، هرچه دیدم جز فداکاری، عظمت و ولایت‌مداری نبود؛ امروز را جزو ماندگارترین لحظات زندگی خود می‌دانم.

امریکا را به ستوه آوردیم

فرمانده لشگر سیدالشهداء استان البرز بیان کرد: حضرت زهرا(س) سیاسی‌ترین و اجتماعی‌ترین زن تاریخ بشریت در روزگاری است که انحراف درحال شکل‌گیری بوده؛ یک تنه سربازی کرده و پای امیرالمومنین(ع) ایستاده است.

رفیعی ادامه داد: حضرت زهرا(س) خطاب به کل تاریخ بشریت فرمود که دلایل دشمنی شما با امیرالمومنین(ع) را می‌دانم؛ ما نیز به دشمنان می‌گوییم دلایل دشمنی شما با شهدای خوزنین را می‌دانیم.

وی عنوان کرد: حضرت زهرا(س) فرمود تیزی شمشیر علی(ع) را دیده‌اید؛ این کینه به دلتان مانده است؛ امریکایی‌ها نیز از سال ۴۲ تیزی شمشیر محبان علی(ع) را دیده‌اند؛ بیش از ۶۰هزار شهید ماحصل دوران مبارزات است؛ امریکا را به ستوه آوردیم و بیش از ۲۵۰هزار نفر از مستشارانش را از کشور بیرون کردیم؛ به همین دلیل قدر انقلاب و امام خود را می‌دانیم.

دشمنان ایستادگی ما را دیده‌اند

این مقام مسئول تصریح کرد: ایستادگی امام علی(ع) را در جبهه حق دیده‌ایم؛ دشمنان بیش از ۴۰سال ایستادگی فرزندان شجاع ملت ایران و دنیای اسلام را بر سر جبهه حق دیده‌اند؛ در رویارویی با ملت ایران، امریکا زانو زده است؛ این امریکا را بعضی‌ها بزرگ نکنند؛ ملت ایران، امریکا را خرد کرده‌ است.

وی افزود: کمونیست را با منطق انقلاب به موزه تاریخ بردیم؛ نظام سرمایه‌داری امریکا را با منطق قدرت جبهه مقاومت به موزه تاریخ می‌بریم؛ چراکه این امر با ایستادگی در جبهه حق شدنی است.

رفیعی تصریح کرد: در عملیات کربلای۵، امریکایی‌ها ماشین جنگی صدام را پرقدرت تجهیز کرده بودند و قرار بود کار را تمام کنند؛ نبرد رزمندگان ما با کمترین تجهیزات در مقابله با تانک و آمریکا، در همان روزها به صدامیان نشان داد که رو‌به‌روی این ملت نمی‌توانید ایستادگی کنید.

وی گفت: زمانی که زینب کبری(س) را به کاخ یزید بردند، یزید قسم خورد که نامتان را در تاریخ گم خواهم کرد؛ اما زینب(س) قسم جلاله خورد که نام ما را کسی نمی‌تواند حذف کند، ما حقیقت تاریخ هستیم.

فرمانده لشگر سیدالشهداء استان البرز با بیان اینکه سردار سلیمانی بیش از ۲۱سال در تیررأس امریکایی‌ها بود؛ افزود: ماجرای انتقام همچنان باقی است؛ در خود امریکا به سراغ شما می‌آییم؛ ترامپ دومین سلمان رشدی تاریخ بشریت خواهد شد؛ در شبی که مردم ایران و عراق یک صدا شعار انتقام را سر می‌دادند عین الاسد را زدیم؛ در چنین شبی که گفتیم انتقام می‌گیریم، تمام پایگاه‌های انریکایی آماده‌باش بودند.

وی در پایان گفت: ملت بزرگ ایران مسیر تاریخ را عوض کرد؛ تنها انقلاب ایران طلسم ‌جنگ جهانی دوم را شکست و موشک میان برد خود را به مقر امریکایی‌ها شلیک کرد؛ حرام‌زاده‌ها و حرام‌خوارها حرف شهیدان را نمی‌فهمند، ما برسر جبهه حق ایستاده‌ایم؛ در داخل نیز متحد و یکصدا پای حرف رهبری ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان