۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تخلفات گزارش‌شده از شهرداری قزوین را پیگیری می‌کنیم/ طرح مشکلات تعاونی‌های مسکن در سفر آیت‌الله رییسی
کد خبر: ۳۴۷۵۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ ساعت: ۱۶:۵۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

تخلفات گزارش‌شده از شهرداری قزوین را پیگیری می‌کنیم/ طرح مشکلات تعاونی‌های مسکن در سفر آیت‌الله رییسی

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: در شهرداری‌های حوزه انتخابیه به ویژه شهر قزوین گزارش‌هایی از برخی تخلفات به دست ما رسیده است که آن را مورد بررسی جدی قرار خواهیم داد تا جلوی تخلفات گرفته شود.

تخلفات گزارش‌شده از شهرداری قزوین را پیگیری می‌کنیم/ طرح مشکلات تعاونی‌های مسکن در سفر آیت‌الله رییسی

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ فاطمه محمدبیگی امروز(شنبه)در دیدار با امیر خلیلیان رئیس دیوان محاسبات استان قزوین اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف نمایندگان توجه ویژه به حوزه نظارت است که دیوان محاسبات به عنوان بازوی کمکی در حوزه نظارت می‌تواند نقش مهمی در ایفای هرچه بهتر این وظیفه نمایندگان داشته باشد.

وی افزود: آنچه در حوزه مقابله با فساد بسیار حائز اهمیت است توجه ویژه به نقش پیشگیری است، چراکه هزینه مقابله با فساد بسیار بیشتر از هزینه‌های پیشگیری است.

نماینده مردم قزوین در مجلس تصریح کرد: باید توجه لازم برای مقابله با دانه درشت‌ها در حوزه فساد و شناسایی و مقابله با آن صورت پذیرد، زیرا برخورد قاطع با اینگونه مفسدان دانه درشت می‌تواند جلوی بسیاری از مفاسد کوچک را بگیرد.

وی بیان کرد: در حوزه مقابله با فساد جدی هستیم و اولویت اصلی ما پیشگیری و اصلاح روند فسادخیز است؛ اما اگر تخلفی در حوزه‌های مختلف صورت بگیرد و شاهد تضییع بیت‌المال و اصرار بر آن تخلف باشیم به صورت جدی با آن مقابله خواهیم کرد.

محمدبیگی عنوان کرد: در حوزه شهرداری‌های حوزه انتخابیه به ویژه شهر قزوین گزارش‌هایی از برخی تخلفات به دست ما رسیده است که آن را مورد بررسی جدی قرار خواهیم داد تا جلوی تخلفات گرفته شود.

وی ادامه داد: همچنین به طور جد در حوزه مطالبات مردمی و مقابله با فساد با کسی مسامحه نخواهیم داشت و به دنبال تقویت جدی حوزه نظارت نمایندگان در بخش‌های مختلف هستیم تا هفت‌سنگان‌های دیگری را در استان شاهد نباشیم، تلاش خواهیم کرد موضوع نظارت را به عنوان یکی از وظایف جدی نمایندگان را در طی چهار سال نمایندگی به صورت جدی پیگیری کنیم.

این مقام مسئول در پایان گفت: یکی از موضوعات مهمی که مدت‌هاست پیگیر حل آن هستیم، موضوع زمین‌های تعاونی عظیمیه است که صاحبان آن بیش از سه دهه منتظر حل مشکلات آن هستند، متاسفانه موانعی در این حوزه شاهد هستیم، این موضوع و مشکلات دیگر تعاونی‌ها را در سفر رئیس قوه قضائیه به استان قزوین به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان