۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین دستگیری ۱۰خرده فروش مواد مخدر و کشف ۲۹ کیسه آرد قاچاق در بوئین‌زهرا
کد خبر: ۳۴۷۴۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ساعت: ۱۲:۳۵ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین؛

دستگیری ۱۰خرده فروش مواد مخدر و کشف ۲۹ کیسه آرد قاچاق در بوئین‌زهرا

فرمانده انتظامی بوئین‌زهرا گفت: مأموران در بازرسی از یک واحد نانوایی سنتی غیرمجاز در شهر شال ۲۹کیسه آرد ۵۰کیلویی قاچاق کشف و توقیف کردند.

دستگیری ۱۰خرده فروش مواد مخدر و کشف ۲۹ کیسه آرد قاچاق در بوئین‌زهرا

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

کشف 29 کیسه آرد قاچاق در بوئین‌زهرا

سرهنگ حسین رشید تبار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق منابع ملی و محصولات کشاورزی، شناسایی احتکار کنندگان کالا‌های اساسی در دستور کار پلیس شهرستان بوئین‌زهرا قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در اجرای این طرح و در بازرسی از یک واحد نانوایی سنتی غیرمجاز در شهر شال ۲۹کیسه آرد ۵۰کیلویی قاچاق کشف و توقیف کردند که ارزش آن ۳۷میلیون و ۷۰۰هزار ریال بود و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

دستگیری ۱۰ خرده فروش مواد مخدر بوئین‌زهرا

فرمانده انتظامی بوئین‌زهرا در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با مخلان نظم و امنیت در سطح شهرستان بوئین زهرا به مرحله اجرا درآمد.

رشید تبار بیان کرد: در اجرای این طرح‌ها، مأموران ۱۰ خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند و کشف ۵ کیلو و ۳۹۰ گرم انواع مواد مخدر و توقیف دو دستگاه خودرو در این خصوص از دیگر نتایج حاصله در این طرح بود.

کشف لباس قاچاق در قزوین

سرهنگ داود عبدالمالکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود، به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۱۴۰ کیلوگرم پوشاک تاناکورا(دسته دوم) و ۱۱۰ ثوب لباس قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است و در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان