۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پیگیری‌هایی که بالاخره نتیجه داد/ خبر خوب دادستان برای پرسنل بیکارشده عوارضی قزوین
کد خبر: ۳۴۷۴۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ ساعت: ۱۴:۵۱ ↗ لینک کوتاه

پیگیری صبح‌قزوین از مطالبات مردمی؛

پیگیری‌هایی که بالاخره نتیجه داد/ خبر خوب دادستان برای پرسنل بیکارشده عوارضی قزوین

دادستان قزوین گفت: با توجه به کمبود نیروی انسانی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین، پرسنل عوارضی‌های قزوین به این اداره کل اضافه خواهند شد، امیدواریم این موضوع بر همین روال حل شود و شاهد رفع بیکاری این پرسنل باشیم.

پیگیری‌هایی که بالاخره نتیجه داد/ خبر خوب دادستان برای پرسنل بیکارشده عوارضی قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ متاسفانه حدود ۱۰ماه است که ۴۸نفر از پرسنل عوارضی‌های قزوین بیکار شده‌اند و تاکنون حتی با دستور مستقیم نوبخت رئیس برنامه و بودجه کشور در سفر به استان قزوین که در شهریورماه سال جاری صورت گرفت، هنوز هیچ اقدام موثری برای بازگشت به کار این پرسنل صورت نگرفته است.

۱۰ماه است که هیچ بیمه‌ای نداریم

احمد فلاحی با اشاره به وضعیت شغلی کارکنان بیکار شده عوارضی به خبرنگار صبح قزوین اظهار کرد: آخرین دستوری که نوبخت داده بود بحث برگشت به کار نیروها بود و قرار بود که از سازمان مرجع لیست این نفرات گرفته شود که راهداری نیز لیست این افراد را تهیه و به سازمان برنامه و بودجه داده است.

نماینده پرسنل بیکار شده عوارضی‌های استان قزوین تصریح کرد: کارکنان عوارضی که به دلیل الکترونیکی شدن پرداخت عوارضی از کار بیکار شدند در مجموع ۶۰ نفر بودند که از این تعداد ۱۲ نفر شغلی پیدا کرده و تسویه کردند.

وی عنوان کرد: یافتن شغلی تازه در شرایط اقتصادی فعلی و شیوع کرونا دشوار است و ۴۸ نفر نیروی بیکار شده عوارضی از این موضوع به شدت رنج می‌برند، چون به دلیل بیکاری و نداشتن بیمه در بحث هزینه درمانی و معیشتی دچار مشکل هستند.

راهداری قزوین میزبان پرسنل عوارضی می‌شود

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در این باره اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته مشکلات پرسنل عوارضی‌های قزوین را پیگیری کرده‌ایم و این پیگیری مسئولان استان قزوین تا به امروز ادامه داشته است.

دادستان قزوین افزود: اخیرا جلساتی با نمایندگان پرسنل عوارضی برگزار شد و با پیگیری استاندار قزوین و رئیس کل دادگستری معوقات این کارکنان با بودجه‌ای که رئیس برنامه و بودجه کشور در سفر به قزوین اختصاص داده بودند، پرداخت شد.

وی اذعان کرد: اقدامات خوبی برای بازگشت به کار پرسنل عوارضی‌های قزوین صورت گرفته و نامه‌ای از سوی سازمان مدیریت برای سازمان راهداری کشور ارسال شده و استان قزوین نیز رایزنی و مکاتبه‌ای با سازمان راهداری کشور داشته است.

این مقام مسئول بیان کرد: اگر همین روند پیگیری‌ها ادامه داشته باشد امیدواریم تا پایان همین دی ماه یا ماه بعد یعنی بهمن ماه پرونده کارکنان عوارضی حل شده و موضوع اشتغال آنها رفع شود.

وی در پایان گفت: با توجه به کمبود نیروی انسانی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین، پرسنل عوارضی‌های قزوین به این اداره کل اضافه خواهند شد، امیدواریم این موضوع بر همین روال حل شود و شاهد رفع بیکاری این پرسنل باشیم.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان