۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین انعکاس موفقیت‌های نوجوانان در برنامه "نقطه سر خط"
کد خبر: ۳۴۷۴۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ ساعت: ۱۲:۵۱ ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین خبرداد

انعکاس موفقیت‌های نوجوانان در برنامه "نقطه سر خط"

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برنامه تلویزیونی «نقطه سرخط» با ماهیت مطالبه گری نوجوانان از مسئولین پیرامون دغدغه‌های این قشر در سیمای مرکز قزوین تولید و پخش می‌شود.

انعکاس موفقیت‌های نوجوانان در برنامه "نقطه سر خط"

علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: «نقطه سر خط» به تهیه کنندگی علی کاتبی‌فر در بخش پسران و فاطمه باقری در بخش دختران به مدت ۳۰دقیقه سه شنبه‌ها ساعت ۱۹ از شبکه قزوین پخش می‌شود.

وی افزود: این برنامه به همت گروه تولیدات تلویزیونی بسیج شبکه قزوین روی آنتن می‌رود و شامل بخش‌های متنوعی همچون پیگیری مشکلات آموزش مجازی نوجوانان در مدارس با توجه به شرایط کرونا از طریق ارتباط تصویری در فضای مجازی و معرفی نوجوان‌های موفق در کنار خانواده در قالب طرح سوالات روانشناسی است.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین بیان کرد: معرفی شهدای نوجوان استان قزوین، بیان حرف دل نوجوان‌ها از زبان خودشان، معرفی کتاب‌های صوتی سنین نوجوان، معرفی مفاخر و مشاهیر استان، مسابقه استعدادیابی در بین نوجوان‌ها در تمام مناطق استان از طریق ویدیو ارسالی به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۵۱۵ در فضای مجازی یا آدرس noghtehsarekhattv@ و جریان سازی و مطالبه ایجاد کتابخانه در روستاها پیرامون تاکیدات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به بحث سرانه مطالعه از دیگر بخش‌های برنامه «نقطه سر خط» است.

وی تصریح کرد: میهمان اصلی و محور این برنامه نوجوانان هستند و نقطه سر خط با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب و با تأکید بر تقویت روحیه مطالبه گری نوجوانان، با این قشر به گفتگو می‌نشیند و از موفقیت‌هایشان می‌پرسد تا آنها این موفقیت‌ها را با دیگر همسالان خود به اشتراک بگذارند و به عنوان موتور محرکی، دیگر دوستان خود را نیز به این مسیر سوق دهند.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان