۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نمایشگاه مجازی کتاب در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۴۷۴۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ ساعت: ۱۲:۳۵ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد استان:

نمایشگاه مجازی کتاب در قزوین برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: نمایشگاه مجازی کتاب استانی پس از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در فرصت مناسب در قزوین برگزار خواهد شد.

نمایشگاه مجازی کتاب در قزوین برگزار می‌شود

محمد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ درباره اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، اظهار کرد: از تاریخ یکم تا ششم بهمن ماه سال جاری این نمایشگاه برگزار می‌شود و آخرین زمانی که برای ثبت نام ناشران درنظر گرفته شده بود، هفدهم دی ماه بود از قزوین نیز تعدادی از ناشران در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: این دوره از نمایشگاه اولین دوره‌ای است که به صورت مجازی برگزار می‌شود، تمام امور مربوط به این نمایشگاه در یک سامانه و سایت به نام ketab.ir انجام می‌شود.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد استان قزوین تصریح کرد: در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران، یارانه کتاب فقط برای اهالی قلم، طلاب، دانشجویان، اساتید، هیئت علمی و اساتید حوزه در نظر گرفته شده است.

رستمی در رابطه با برگزاری نمایشگاه کتاب استانی گفت: مزیت نمایشگاه کتاب استانی این است که همه افراد و هم استانی‌ها از یارانه کتاب می‌توانند استفاده کنند.

وی در پایان بیان کرد: تلاش ما این است که نمایشگاه کتاب استانی را برگزار کنیم، بعد از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در فرصت مناسب این نمایشگاه را برگزار خواهیم کرد و فعلا تاریخی برای برگزاری آن مشخص نشده است.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان