۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حضور حماسی و آگاهانه مردم در ۹ دی نظام را از لبه پرتگاه نجات داد/ فتنه‌گران داخلی برای ایجاد صلح با امریکا، فشارهای اقتصادی را تحمیل می‌کنند
کد خبر: ۳۴۷۰۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۹ ساعت: ۹:۴۳ ↗ لینک کوتاه

نویسنده کتاب «راز قطعنامه»:

حضور حماسی و آگاهانه مردم در ۹ دی نظام را از لبه پرتگاه نجات داد/ فتنه‌گران داخلی برای ایجاد صلح با امریکا، فشارهای اقتصادی را تحمیل می‌کنند

نویسنده کتاب راز قطعنامه گفت: همواره فشارهای اقتصادی و گرانی‌هایی که بر مردم تحمیل می‌شود با این هدف اتفاق می‌افتد که نارضایتی عمومی و آشوب‌های خیابانی رخ دهد تا به هدف خود که پذیرش رابطه و صلح با امریکا است، برسند.

حضور حماسی و آگاهانه مردم در ۹ دی نظام را از لبه پرتگاه نجات داد/ فتنه‌گران داخلی برای ایجاد صلح با امریکا، فشارهای اقتصادی را تحمیل می‌کنند

کامران غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با بیان اینکه طراحی فتنه88 از چندین سال قبل توسط امریکایی‌ها شروع شده بود، اظهار کرد: امریکایی‌ها زمینه تغییر نظام در جمهوری اسلامی را از چندین سال قبل شروع کرده بودند و بنا داشتند انقلاب‌های رنگی یا انقلاب‌های مخملی را که در برخی کشورهای دیگر مانند لهستان، گرجستان، اکراین و قرقیزستان راه انداخته بودند را در جمهوری اسلامی ایران هم اجرا کنند.

وی افزود: دشمنان درصدد بودند که اگر موفق شوند به طور کامل نظام را تغییر دهند و در غیر این صورت هم حداقل شکل و ظاهر نظام جمهوری اسلامی به یک حکومت طرفدار غرب تبدیل شود.

نویسنده کتاب راز قطعنامه ادامه داد: بهانه این طرح هم مانند کشورهای دیگر انتخابات بود که زمینه تغییر حکومت‌ها قرار می‌دادند؛ در ایران هم بنا داشتند که از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 به عنوان جرقه‌ای برای شروع تغییر نظام استفاده کنند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به عناصر دخیل در فتنه88 ابراز کرد: طبیعتا امریکایی‌ها خودشان مستقیما نمی‌توانند در ایران کاری را انجام دهند یا تغییر نظامی را رقم بزنند لذا حتما باید توسط عوامل و سرسپرده‌های داخلی نقشه‌هایشان را پیش ببرند.

غضنفری بیان کرد: دست نشانده‌های داخلی امریکا درواقع صحنه اجرایی فتنه 88 را برعهده گرفتند؛ به طوری که به اعتراف خود مقامات امریکایی و برخی مقامات انگلیسی نیز اعضایی از جناح اصلاح طلبان، دگراندیشان، برخی شخصیت‌های اعتدالی و میانه‌رو، دیگر هواداران رژیم سلطنتی و گروهک‌های ضد انقلاب و شبکه‌هایی از فرقه ضاله بهائیت و برخی از اعضای انجمن حجتیه دست به دست هم دادند و متمرکز شدند و رودرروی نظام جمهوری اسلامی ایستادند.

 در حماسه 9دی به بساط فتنه و آشوب پایان داده شد

وی تصریح کرد: در کمال تاسف باید بگوییم کسی که سردمدار و پرچمدار عَلم فتنه شد و مجموعه به ظاهر ناهماهنگی زیر علم او جمع شدند و در فتنه سینه زدند، کسی نبود جز هاشمی رفسنجانی که جناح اصلاح‌طلب و اعتدالی، گروه‌های ضدانقلاب و نهضت آزادی، جبهه ملی توده بهائی و غیره زیر پرچم ایشان جمع شدند و عناصر فتنه را تشکیل دادند.

نویسنده کتاب راز قطعنامه افزود: متاسفانه تمام هشدارهای مقام معظم رهبری در عناصر فتنه اثر نکرد و درواقع نامه گستاخانه هاشمی به مقام معظم رهبری در 15خرداد سال 88 جرقه و آتش فتنه را روشن کرد به طوری که نامه‌ای گستاخانه تحت عنوان نامه "بدون سلام و وسلام" نام گرفت.

این کارشناس جریان شناسی سیاسی اذعان کرد: در این نامه به طور ضمنی رهبری نظام را تهدید کردند که اگر کاری که می‌گوییم انجام ندهید، ما مملکت را به آشوب می‌کشیم؛ متاسفانه افرادی هم که سابقا جزو اصحاب انقلاب محسوب می‌شدند در آتش فتنه دمی‌دند.

غضنفری اضافه کرد: افرادی همچون خاتمی، میرحسین موسوی و کروبی سعی کردند آتش فتنه را شعله‌ورتر کنند و متاسفانه نصایح رهبر معظم انقلاب هم اثر نکرد و هشدارهای مسئولین دیگر را هم جدی نگرفتند.

وی تاکید کرد: فتنه‌گران با پشت گرمی و حمایتی که از طرف امریکا، انگلیس و فرانسه داشتند همچنان تاختند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب نیز نظام را تا لبه پرتگاه پیش بردند و خیانت بزرگی که کردند این بود که نظام را در آستانه فروپاشی قرار دادند.

نویسنده کتاب راز قطعنامه عنوان کرد: اگر لطف خداوند و درایت‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم نبود ضربه اساسی به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد می‌شد اما خوشبختانه در حماسه 9دی مردم علیه فتنه‌گران به پا خواستند و به بساط فتنه و آشوب پایان داده شد.

این کارشناس جریان شناسی سیاسی با بیان اینکه مردم باید همواره هوشیار باشند، اظهار کرد: اگر همیشه نگاه مردم به سمت محور اصلی نظام یعنی ولی فقیه و خط هدایتی مقام معظم رهبری باشد هیچگاه مسیر را گم نمی‌کنند و دچار فریب نمی‌شوند.

مسئولین دنیاپرست بیشتر در معرض آسیب نفوذ هستند 

غضنفری ادامه داد: متاسفانه درمورد برخی مسئولین که به جایگاهی می‌رسند، پست و مقام دنیا زیر دندانشان مزه می‌کند و دچار آسیب‌های مختلف می‌شوند و وسوسه‌های شیطان درون و شیاطین بیرونی در درونشان اثر می‌کند که از پشت میز قدرت حاضر نیستند که دل بکنند.

وی بیان کرد: مسئولین دنیاپرست بیشتر در معرض آسیب نفوذ هستند و همواره هم مورد طمع دشمنان نظام قرار می‌گیرند که در جهت منافعشان، فریب دشمن را می‌خورند اما برخی از آن‌ها بنا ندارند هدایت شوند و همچنان در کار نظام کارشکنی می‌کنند که دستگاه‌های نظارتی باید برخورد قاطع با آن‌ها داشته باشد.

نویسنده کتاب راز قطعنامه با اشاره به چگونگی به دست آوردن بصیرت واقعی تاکید کرد: مهمترین راه پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی است و راه دیگر هم مطالعه سوابق فتنه‌هایی که در تاریخ انقلاب اسلامی و سایر ملل بروز کرده است تا هوشیارتر شوند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ما فتنه‌های متعددی در تاریخ انقلاب اسلامی داشتیم که باید مورد مطالعه قرار گیرند، یادآور شد: رسانه‌ها نقش مهمی در آگاه سازی جامعه دارند؛ اگر مردم مصادیق تاریخی را مطالعه کنند قطعا درک بالایی از موقعیت و وضعیت نظام و جهان خواهند داشت.

غضنفری در پایان گفت: هنوز هم دشمنان داخلی و خارجی دست از مسیر فتنه‌گری برنداشتند و همواره فشارهای اقتصادی و گرانی‌هایی که بر مردم تحمیل می‌شود با این هدف اتفاق می‌افتد که نارضایتی عمومی و آشوب‌های خیابانی رخ دهد تا به هدف خود که پذیرش رابطه و صلح با امریکا است، برسند.

انتهای پیام/1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان