۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین یادواره شهدای کربلای چهار مجازی برگزار می‌شود/ شهادت ۱۰۵ رزمنده قزوینی در این عملیات
کد خبر: ۳۴۶۹۵۴ نویسنده: نجفعلی مشهدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۴ ساعت: ۱۰:۳۳ ↗ لینک کوتاه

دبیر برگزاری یادواره شهدای کربلای ۴ در قزوین:

یادواره شهدای کربلای چهار مجازی برگزار می‌شود/ شهادت ۱۰۵ رزمنده قزوینی در این عملیات

دبیر برگزاری یادواره شهدای کربلای چهار در قزوین گفت: استان قزوین ۱۰۵شهید در عملیات کربلای چهار تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

یادواره شهدای کربلای چهار مجازی برگزار می‌شود/ شهادت ۱۰۵ رزمنده قزوینی در این عملیات

نجفعلی مشهدی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین، از برگزاری یادواره شهدای کربلای چهار به صورت مجازی خبر داد و اظهار کرد: هر سال به مناسبت عملیات کربلای چهار یادواره حضوری در سطح مساجد استان برگزار می‌شد؛ اما متاسفانه امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا نمی‌توانیم این برنامه را به صورت حضوری برگزار کنیم.

وی افزود: به منظور بزرگداشت شهدای کربلای چهار هماهنگی‌های لازم انجام شده که این برنامه امروز(پنج شنبه) ساعت ۲۰ با سخنرانی فرمانده دلاور سردار حاج‌عبدالله عراقی و مداح دفاع مقدس حاج‌مرتضی افشار به صورت همزمان از تمام گروه‌ها و کانال‌ها پخش شود.

دبیر برگزاری یادواره شهدای کربلای چهار در قزوین بیان کرد: با استفاده از ظرفیت مجازی سعی کردیم این برنامه، در گروه‌های واتسابی و ایتای گام دوم با شهدا و ایثارگران قزوین، صفحه اینستاگرامی شهدا و ایثارگران قزوین و صفحات اینستاگرامی گروه مذهبی خانه شهید استان قزوین به صورت همزمان پخش شود.



وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا و دفاع مقدس از ارزش بسیار بالایی برخوردار است؛ چراکه ازخودگذشتگی‌ها و جانفشانی‌های شهیدان بود که کشور را حفظ کرد، لذا اگر روزی فرا برسد که ما شهدا رو فراموش کنیم در واقع تمام گذشته، اعتقادات و شجاعت و دلاوری رزمندگان را به فراموشی سپرده‌ایم.

مشهدی اضافه کرد: باید تلاش کنیم که در این وضعیت فرهنگی جامعه، برنامه‌های دفاع مقدس و شهدا فراموش نشود تا نسل جوان نیز با رشادت‌های رزمندگان و شهدای گرانقدر آشنا شوند؛ بنابراین امسال این برنامه‌ریزی صورت گرفت که این مراسم به صورت مجازی برگزار شود و سال‌های آینده نیز این برنامه‌ها ادامه خواهد داشت.

وی در پایان با بیان اینکه استان قزوین ۱۰۵شهید در عملیات کربلای چهار تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است، گفت: در این عملیات سه گردان از استان قزوین شامل گردان‌های حضرت رسول‌(ص) که همان گردان غواص به فرماندهی سردار شهید احمد الهیاری، گردان امام رضا(ع) به فرماندهی سردار شهید محمد حسین اکبر رضایی و گردان حضرت زهرا(س) به فرماندهی سردار جانباز رحمت الله نبی در این عملیات شرکت داشتند.

گفتنی است؛ این یادواره مجازی در آدرس‌های زیر برگزار می‎شود؛

گروه فرهنگی مذهبی خانه شهید در اینستاگرام http://instagram.com/khoone_shahid

صفحه رزمندگان و شهدا استان قزوین در اینستاگرام
https://instagram.com/qazvin.razmandegan?igshid=o3eg5hr6aqum

گروه فرهنگی گام دوم با شهدا و ایثارگران قزوین در واتساب
https://chat.whatsapp.com/JiGMcWIcj8fGbcOD0hdkyO

گروه فرهنگی گام دوم با شهدا و ایثارگران قزوین در ایتا
https://eitaa.com/joinchat/1895497767C0d349c889c

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان