۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تمامی نقاط قزوین شاهد بارندگی می‌شود/ استقرار توده هوای سرد در منطقه
کد خبر: ۳۴۶۵۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۱۵ ساعت: ۱۳:۲۷ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی استان:

تمامی نقاط قزوین شاهد بارندگی می‌شود/ استقرار توده هوای سرد در منطقه

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: فردا یکشنبه، سیستم بارشی جدید در استان قزوین فعال می‌شود و تمامی نقاط استان شاهد بارندگی خواهد بود.

تمامی نقاط قزوین شاهد بارندگی می‌شود/ استقرار توده هوای سرد در منطقه

مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در مورد وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: با توجه به خروجی مدل‌های هواشناسی، امروز شنبه بخش‌هایی از استان قزوین به ویژه نیمه شمالی شاهد بارش باران خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین بیان کرد: فردا یکشنبه، سیستم بارشی جدید در استان قزوین فعال می‌شود و تمامی نقاط استان شاهد بارندگی خواهند بود.

بهروزی تصریح کرد: با توجه به استقرار توده هوای سرد در استان قزوین، در برخی ساعات انتظار بارش برف و باران را داریم، ولی در مناطق کوهستانی، مرتفع و سردسیر بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

وی افزود: روز دوشنبه تا ظهر، بارندگی‌ها در استان قزوین ادامه داشته و از اواخر وقت، این سیستم بارشی استان را ترک خواهد کرد.

کارشناس هواشناسی استان گفت: در مدت زمان بارش باران و برف، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست، بنابراین راننددگان با احتیاط در محور‌های مواصلاتی استان تردد کنند.

بهروزی در پایان گفت: از فردا یکشنبه، توده هوای سرد در سطح منطقه مستقر خواهد شد که سبب می‌شود که دمای شبانه در تمام مناطق استان قزوین به زیر صفر درجه برسد و بر این اساس صرفه جویی در مصرف حامل‌های انرژی را از مردم استان خواستاریم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان