۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین این‌بار، گرانی مرغ بهانه‌ای برای شکل‌گیری صف‌های طولانی شد
کد خبر: ۳۴۶۴۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۱۱ ساعت: ۱۵:۱۵ ↗ لینک کوتاه

جولان ویروس کرونا در خیابان‌های قزوین؛

این‌بار، گرانی مرغ بهانه‌ای برای شکل‌گیری صف‌های طولانی شد

لازم است که هم مسئولان با نظارت دقیق تر از تشکیل صف‌های طولانی مرغجلوگیری کنند و هم مردم با وجود عرضه زیاد مرغ منجمد از حضور در چنین صف‌هایی خودداری کنند.

این‌بار، گرانی مرغ بهانه‌ای برای شکل‌گیری صف‌های طولانی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ سر به فلک کشیدن قیمت مرغ از هفته گذشته تا به امروز بهانه‌ای شد تا با ورود بسیج اصناف با همکاری اداره کل صمت قزوین ۳۰۰هزار تن مرغ منجمد به قیمت ۱۵ هزار تومان در استان توزیع شود.

اما با توجه به اینکه اکثر فروشگاه‌ها اعلام کرده‌اند که مرغ منجمد عرضه می‌کنند اما امروز دوباره شاهد صف طولانی خرید مرغ در خیابان سلامگاه منطقه سپه قزوین هستیم، صف و شلوغی که اهمیتی به کرونا نمی‌دهد!

توزیع ۳۰۰ تن مرغ منجمد با همکاری بسیج اصناف قزوین

مجید برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین، از عرضه مرغ منجمد در قزوین خبر داد و اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت مرغ در هفته‌های اخیر به منظور حمایت از مصرف کنندگان بویژه دهک‌های پایین درآمدی؛ ۲۵۰ تن مرغ منجمد به منظور تعادل بازار عرضه می‌شود.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان قزوین افزود: این محصول به صورت منجمد به قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان از طریق فروشگاه‌های زنجیره‎‌ای بزرگ و تعاونی‌های مصرف در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: هفته گذشته ۵۰تن از این محصول توزیع شده و سهمیه بندی کرده‌ایم که مابقی آن به صورت روزانه ۱۰ تن در استان توزیع شود.

این مسئول علت افزایش قیمت مرغ را کاهش مقطعی جوجه ریزی دانست و تصریح کرد: با توزیع سهمیه تخصیص یافته به استان طی روزهای آینده، قیمت مرغ به تعادل خواهد رسید.

برزگر ابراز کرد: بسیج اصناف کشور هم در جهت به تعادل رسیدن قیمت‌ها در نظر دارد میزانی محصول مرغ منجمد را در سراسر کشور توزیع کند که سهمیه استان قزوین ۳۰۰ تن است؛ لذا به دنبال آن هستیم که طی این هفته این محصول را از طریق بسیج اصناف استان جذب کنیم.

لازم است که هم مسئولان با نظارت دقیق تر این صف‌ها را ممنوع کنند و هم مردم با وجود عرضه زیاد مرغ منجمد از ایجاد همچنین صف‌هایی خودداری کنند.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان