۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین موافقت وزیربهداشت با انتقال پیمانکاری بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی به قرارگاه خاتم الانبیاء/ تصویب ساخت دانشکده داروسازی و دانشگاه جامع‌طب در قزوین
کد خبر: ۳۴۶۴۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۱۱ ساعت: ۱۴:۵۲ ↗ لینک کوتاه

با پیگیری نماینده قزوین در مجلس مصوب شد؛

موافقت وزیربهداشت با انتقال پیمانکاری بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی به قرارگاه خاتم الانبیاء/ تصویب ساخت دانشکده داروسازی و دانشگاه جامع‌طب در قزوین

با پیگیری نماینده قزوین در مجلس، وزیر بهداشت تاکید کرد که ظرف یک هفته زمینه انتقال پیمانکاری بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین به قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) آماده شود، در این مهلت برای تغییر تامین محل اعتبار اولیه این پروژه رایزنی می‌شود.

موافقت وزیربهداشت با انتقال پیمانکاری بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی به قرارگاه خاتم الانبیاء/ تصویب ساخت دانشکده داروسازی و دانشگاه جامع‌طب در قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ همزمان با روز مجلس پیگیری بهبود زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان استان قزوین در دیدار محمدبیگی با وزیر بهداشت و درمان وارد فاز جدیدی شد.

فاطمه محمدبیگی دبیر کمیسیون بهداشت ضمن دیدار با نمکی وزیر بهداشت و درمان، پیگیر بهبود زیرساخت‌های لازم برای حوزه بهداشت و درمان استان قزوین شد.

در این دیدار که با حضور شهریاری ریاست کمیسیون بهداشت و درمان، نامدار رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) انجام شد، بعد از توضیحات ارائه شده توسط محمدبیگی و جمع حاضر، وزیر بهداشت تاکید کرد که ظرف یک هفته زمینه انتقال پیمانکاری بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین به قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) آماده شود، در این مهلت برای تغییر تامین محل اعتبار اولیه این پروژه رایزنی می‌شود.

پیگیری تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و افزایش حقوق مدافعان سلامت استان قزوین از دیگر موارد مورد تاکید محمدبیگی در این دیدار بود که با دستور وزیر بهداشت و درمان مساعدت لازم در این خصوص صورت گرفت.

تامین نیروهای بیمارستان رحیمیان از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود، پیش از این طی رایزنی‌های صورت گرفته قول مساعد برای جذب ۱۸۰ نیرو برای این بیمارستان به نماینده پزشک استان داده شده بود.

با پیگیری دانشگاه علوم‌پزشکی تاکنون مجوز جذب ۱۱۱ نفر صادر شده و در این دیدار پس از انتقاد محمدبیگی از کمبود مجوزهای جذب نیروی انسانی، دستور لازم برای جذب باقی نیروهای مورد نیاز این بیمارستان از وزیر گرفته شد.

همچنین پیگیری افزایش تعداد مراکز درمانی و بیمارستانی شهرستان البرز با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت از دیگر موارد مورد تاکید محمدبیگی در این دیدار بود. خوشبختانه وزیر بهداشت با اشراف لازم نسبت به موضوع، دستور لازم برای این موضوع را داد.

پیگیری ایجاد دانشکده داروسازی و دانشگاه جامع طب مکمل همچنین افزایش زیرساخت‌های حوزه تجهیزات پزشکی، آی سی یو و دستگاه اکسیژن‌ساز و سی تی اسکن و مرتبط با آی سی یو برای بیمارستان‌های استان قزوین از دیگر موارد مورد تاکید محمدبیگی در این جلسه بود که با موافقت وزیر بهداشت و درمان مقرر شد این موضوعات مورد پیگیری جدی از سوی وزارتخانه قرار بگیرد.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان