۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دستگاه قضا به نحوه واگذاری و احیای شرکت کنتورسازی ورود کند/ دعوت از آیت‌الله رئیسی برای سفر به قزوین
کد خبر: ۳۴۶۴۵۹ نویسنده: لطف‌الله سیاهکلی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۱۱ ساعت: ۱۲:۲۴ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

دستگاه قضا به نحوه واگذاری و احیای شرکت کنتورسازی ورود کند/ دعوت از آیت‌الله رئیسی برای سفر به قزوین

‍ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کنتورسازی کارخانه بزرگی است که محصولات برند و شاخصی تولید می‌کرد اما امروز به یک انبار تجهیزات و آهن آلات تبدیل شده و با چالش‌های جدی روبروست که امیدواریم در سفر رئیس قوه قضائیه در این زمینه نیز تصمیم مناسبی اتخاذ شود.

دستگاه قضا به نحوه واگذاری و احیای شرکت کنتورسازی ورود کند/ دعوت از آیت‌الله رئیسی برای سفر به قزوین

لطف‌الله سیاهکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین درباره دیدار با ریاست قوه قضاییه به همراه اعضای کمیسیون صنایع اظهار کرد: در این دیدار از اقدامات انقلابی آیت الله رئیسی در برخورد با مفسدان اقتصادی و رانت خواران و تعیین تکلیف پرونده هفت سنگان و صدور حکم بدوی تشکر شد.

وی افزود: موضوع هفت سنگان از مطالبات مهم مردم استان قزوین بود که توانست به انتظارها پایان دهد که این حرکت ارزشمند تیم قضات رسیدگی کننده، جای قدردانی دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین اضافه کرد: در این دیدار همچنین به دلیل صنعتی و کشاورزی بودن استان قزوین و مشکلاتی که در واگذاری غیراصولی برخی واحدهای تولیدی داریم از رئیس قوه قضاییه دعوت کردیم در سفر به استان قزوین برای تسریع در برخی پرونده‌ها و رسیدگی به نحوه برخی واگذاری‌ها اقدام کنند.

وی یادآورشد: در این دیدار صمیمی دیدگاه خود را به عنوان عضو کمیسیون صنایع مجلس در حمایت جدی از تولید مطرح کردیم، زیرا باور داریم برای داشتن ایرانی قوی که بتوانیم در مقابل دشمن بایستیم، باید اقتصادی قدرتمند و متکی به تولید داشته باشیم و اگر حمایت جدی از تولید صورت نگیرد عبور از چالش‌ها ممکن نیست و رئیس قوه قضاییه هم در این زمینه اشتراک نظر داشتند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ابراز کرد: در این دیدار رئیس قوه قضاییه تاکید داشت که نباید واحدهای تولیدی به واسطه بدهی بانکی، بیمه ای یا مالیاتی به تعطیلی کشیده شود و در این زمینه دستور اکید به دستگاه قضایی استان‌ها داده شد که مانع توقف تولید شوند.

درخواست رسیدگی به نحوه غلط واگذاری و احیای شرکت کنتورسازی در سفر رئیس قوه قضاییه به قزوین

وی با اشاره به مشکلات شرکت کنتورسازی هم بیان کرد: یکی از موضوعات مهمی که در دیدار با رئیس قوه قضاییه مطرح کردیم وضعیت نابسامان شرکت کنتورسازی قزوین بود که به دلیل واگذاری غلط به افراد ناتوانی که اهلیت لازم را ندارند.

این مقام مسئول اضافه کرد: کنتورسازی یک کارخانه بزرگی است که محصولات برند و شاخصی تولید می‌کرد اما امروز به یک انبار تجهیزات و آهن آلات تبدیل شده و با چالش‌های جدی روبروست و صدها کارگر آن با مشکلات جدی مواجهند که امیدواریم در سفر رئیس قوه قضائیه در این زمینه نیز تصمیم مناسبی اتخاذ شود.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس ادامه داد: این تصمیم غلط موجب شده کارخانه ای که بهترین کنتورهای تولیدی آن نیاز داخل و کشورهای دیگر را تامین می کرد امروز متوقف شده و مجبوریم محصولات بی کیفیت چینی را با قیمت‌های مضاعف خریداری کنیم و بسیاری از مشترکان هم در نوبت دریافت کنتور هستند.

وی اذعان کرد: نکته بعدی که در این دیدار مطرح کردیم توجه به توسعه دولت الکترونیک بود که وی هم تایید کردند با این کار می‌توان جلوی رانت و تخلف، قاچاق و فساد اداری را گرفت و قضاوت را نیز ساده تر کرد و به کاهش تشکیل پرونده‌ها نیز کمک کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین یادآورشد: امیدواریم سفر رئیس قوه قضاییه به استان قزوین بتواند دستاوردهای ارزشمندی برای مردم استان و کارگران در بر داشته باشد.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان