۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین راه شهید فخری‌زاده ادامه دارد/ اعلام انزجار مردم قزوین از حرکت تروریستی امریکا و اسرائیل +تصاویر
کد خبر: ۳۴۶۳۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۸ ساعت: ۱۷:۵۰ ↗ لینک کوتاه

صبح قزوین گزارش می‌دهد؛

راه شهید فخری‌زاده ادامه دارد/ اعلام انزجار مردم قزوین از حرکت تروریستی امریکا و اسرائیل +تصاویر

جمعی از مردم انقلابی و ولایتمدار استان قزوین در محکومیت ترور شهید فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان نیز در مقابل استانداری قزوین در تجمع اعتراضی حضور پیدا کرده و با شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل، عاملان این حادثه تروریستی را محکوم کردند.

راه شهید فخری‌زاده ادامه دارد/ اعلام انزجار مردم قزوین از حرکت تروریستی امریکا و اسرائیل +تصاویر

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، جمعی از مردم انقلابی و ولایتمدار استان قزوین امروز(شنبه) در محکومیت ترور شهید فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان نیز در مقابل استانداری قزوین در تجمع اعتراضی حضور پیدا کردند.

مردم قزوین با شعارهای مرگ برامریکا و مرگ بر اسرائیل، عاملان این حادثه تروریستی را محکوم کردند و یک بار دیگر اعلام کردند که پای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند و هیچگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی را تنها نخواهند گذاشت.

خضری یکی از حاضران در تجمع بود که در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین با بیان اینکه با هدف محکوم کردن اقدام اخیر امریکا و اسرائیل در تجمع شکرت کرده است، اظهار کرد: پیام ما به دنیا همانند پیام امام راحل است که " بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود"؛ لذا هر چه که دشمن دست به چنین جنایت‌هایی بزند نیز چهره پلید و کثیفش را بیشتر آشکار می‌کند که به ضرر آن‌ها و به نفع ما است.

وی افزود: این نوع ترورها ممکن است که آسیب‌هایی را به ما وارد کند اما قطعا نمی‌تواند ما را از راهمان متوقف کند؛ افرادی هستند که با انگیزه بیشتری راه شهدا را ادامه می‌دهند.

این شهروند قزوینی بیان کرد: نقش اسرائیل در ترور شهید فخری زاده پررنگ است و واقعیت این است که اسرائیل سگ دست آموز امریکا و غرب در منطقه است و بدون اجازه آن‌ها دست به هیچ کاری نمی‌زند و درواقع مقصر اصلی این اتفاق را امریکا می‌دانیم و مذاکره با دشمنی که این اندازه رو بازی می‌کند کار عاقلانه‌ای باشد.

یکی دگیر از جوانان حاضر در تجمع که خود را سرباز و فدایی رهبر معرفی کرد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین، درباره تفکر تعامل با غرب ابراز کرد: به برخی از مسئولین که فقط در فکر مذاکره با امریکا هستند، می‌گوییم که اگر امروز بتوانند در مقامی و جایگاهی باشند؛ فردای روزگار نخواهند بود و آن زمان با خفت و خواری خواهند بود که هیچ نتیجه‌ای نخواهند داشت اگرچه حق به جانب باشند.

وی افزود: ظلم هیچگاه پایدار نخواهد بود مگر با نشستن و عقب نشینی مظلومان؛ لذا تا زمانی که بنشینیم تا برای ما کاری کنند نیز مطمئن باشیم که در حقمان جز ظلم هیچ کار دیگری نخواهند کرد.

این شهروند قزوینی تصریح کرد: مگر با شهادت اباعبدالله توانستند راهش را پایان دهند؟ که اکنون با شهادت یارانش بتوانند کاری از پیش ببرند؟ محال است و این سنت خداوند است که پرچم اباعبدالله را تا روز قیامت برافراشته نگهدارد.

این بسیجی جوان تاکید کرد: خداوند همواره نهال شهادت را آبیاری کرده و شهادت افتخار است و چیزی نیست که ما را از پای دربیاورد؛ شهید بهشتی فرمود که "همه ما را بکشید". تک تک ما که اینجا حضور داریم نیز آرزوی شهادت را در دل داریم و شهادت کم‌لیاقتی نیست و مطمئنا کسانی مانند شهید فخری زاده سال‌ها به دنبال شهادت بودند که امروز به این درجه رسیدند.

وحیدی از دیگر حاضران در تجمع اظهار کرد: روز گذشته یکی از دانشمندان هسته‌ای ما توسط جاسوسان اسرائیلی در تهران ترور شد که حق این بود دولتمردان وجامعه در مقابل این عمل ترور نیز عکس العملی نشان می‌دادند و امروز عزای عمومی اعلام می‌شد اما متاسفانه هیچ حرکتی ندیدیم.

این فرهنگی بازنشسته بیان کرد: هدف ما محکوم کردن این ترور است و باید برایمان تجربه باشد که اسرائیل و امریکا در فکر ترور و ضربه به بدنه نظام هستند، اما ملت ایران با وحدت و همدلی این نقشه‌های شوم را خنثی خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم که منابع، دانشمندان و ذخایر ارزشمندمان به دست بیگانگان بیفتد و همه حافظ کشور و نظام خود هستیم.

وی تاکید کرد: طبق روایات اسلام، یک مومن چند بار از یک سوراخ گزیده نمی‌شود؛ تجربه چندین ساله هم نشان داده که امریکا قابل اعتماد نیست. همان گونه رهبر معظم انقلاب فرمودند نیز امریکا قابل مذاکره نیست و نمی‌توان به آن اعتماد کرد. تنها راه این است که روی پای خود بایستیم و کشورمان را به دست خودمان اداره کنیم.

وحیدی عنوان کرد: ترور این شخصیت‌ها دل مردم را جریحه‌دار می‌کند، اما شخصیتی دیگر رشد خواهد کرد و راه این شهدا همواره ادامه خواهد داشت.

قدیانی با بیان اینکه آماده‌ای تا بگویی که هوشیار هستیم، اظهار کرد: دشمنان تصور می‌کنند با این داغ‌هایی که بر دلمان می‌گذارند نیز از صحنه به‌در خواهیم شد، اما ما هیچگاه عرصه را خالی نمی‌گذاریم. اکنون هم به خاطر حرکت منافقانه اسرائیلی‌ها در این تجمع حضور پیدا کردیم.

وی افزود: متاسفانه مسئولین ما فکر می‌کنند که با مذاکره با امریکا به جایی می‌رسند؛ اما پیام ما به این مسئولینی که در فکر تعامل با غرب هستند این است که همه ما پشتیبان رهبرمان هستیم و صحنه را ترک نمی‌کنیم. اگر بیتشر از این هم ما را بکشند از راهمان منصرف نمی‌شویم و ما را از مرگ نترسانند و حتی فرزندانمان را هم حاضریم در این راه فدا کنیم اما حاضر نیستیم یک قدم از فرامین رهبر معظم انقلاب عقب نشینی کنیم.

این بانوی بسیجی قزوینی با بیان اینکه خط قرمز ما ولایت است، گفت: متاسفانه مسئول ارشد دولت می‌گوید که اگر آن‌ها برگردند به حرف اولشان، ما مذاکره را ادامه خواهیم داد؛ اما ما آمدیم بگوییم که جانمان را می‌دهیم اما پای میز مذاکره نمی‌آییم. فکر می‌کنند با آمدن بایدن می‌توانند مذاکره را شروع کنند اما خودشان را به غفلت زده‌اند که می‌خواهند با یک صهیونیست پای میز مذاکره بنشینند.

یک مادر شهید هم در جمع حضور داشت که در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین، اظهار کرد: برای یاری اسلام، مقام معظم رهبری و دفاع از خون شهدا در این تجمع شرکت کردیم؛ هر چه فرزندان ما را بکشند قطعا اسلام پیروزتر خواهد بود.

مادر شهید محمدعلی ظاهری بیان کرد: از مسئولین و دولت انتظار دارم که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را بشنوند و به آن عمل کنند؛ مسئولین به این گرانی‌ها خاتمه دهند و به امور مردم رسیدگی کنند.

وفاپور از دیگر معترضان به ترور شهید فخری زاده بود که درباره هدف خود برای حضور در این تجمع ابراز کرد: هدف ما این است که از این حرکت مضبوحانه دشمن و برخی نفوذی‌های داخلی اعلام انزجار کنیم. اعضای دولت و مسئولین نباید عرصه را خالی بگذارند چراکه مردم همیشه در صحنه هستند و مسئولین هم باید هموراه هشدارهای مقام معظم رهبری را گوش دهند.

وی افزود: مسئولین باید دقت کنند که به واسطه نفوذ دشمن، تن به اهداف آن‌ها ندهند و اهداف دشمنان را اجرایی نکنند. از ابتدای انقلاب اسلامی ما شاهد ترورهای زیادی بودیم به طوری که در یک حادثه ۷۲ تن از شخصیت‌های اثرگذار کشورمان را شهید کردند اما هیچ آسیبی در انقلاب و نظام ایجاد نشد.

این شهروند قزوینی تاکید کرد: همواره باید پشتوانه ولایت باشیم تا آسیبی نبینیم چراکه اگر بخواهیم فاصله بگیریم، قطعا به شکست نزدیک می‌شویم. مسئولین هم نباید طوری عمل کنند که دشمن از این وضعیت شاد شود.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان