۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بیش از ۱۰۰۰ قلم کالای جهیزیه به ۲۸۰ زوج نیازمند قزوینی اهدا شد
کد خبر: ۳۴۶۳۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۸ ساعت: ۱۵:۲۱ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی خیریه حضرت رقیه(س) در قزوین:

بیش از ۱۰۰۰ قلم کالای جهیزیه به ۲۸۰ زوج نیازمند قزوینی اهدا شد

مسئول نمایندگی خیریه حضرت رقیه(س) در قزوین با اشاره به اقدامات شش ماه اخیر این موسسه گفت: اهدای بیش از هزار قلم کالای جهیزیه در نمایشگاه دائمی جهیزیه به ۲۸۰ زوج نیازمند به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان از جمله اقدامات انجام شده است.

بیش از ۱۰۰۰ قلم کالای جهیزیه به ۲۸۰ زوج نیازمند قزوینی اهدا شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، شعبه نمایندگی موسسه خیریه حضرت رقیه(س) در قرارگاه پیشرفت و آبادانی مورخ ششم خرداد ماه سال جاری با حضور مسئولین کشوری و استانی افتتاح شد.

طرح‌های اجرایی موسسه‌ی خیریه حضرت رقیه سلام الله علیها در مناطق محروم شامل 14 طرح از جمله طرح‌های زیارت، دعوت، کرامت، عیادت، مرمت، اکرام، ضیافت، سعادت، برکت، رضایت، طراوت، اجابت، معرفت، شفاعت و کفایت است.

جواد رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: یکی از رسالت‌های اصلی این خیریه، محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان است و از جمله اقدام مهمی که در قزوین صورت پذیرفت، دایر کردن نمایشگاه دائمی جهیزیه و عرضه کالاهای ضروری جهیزیه با قیمت ارزان‌تر نسبت به بازار برای زوج‌های جوان است.

وی افزود: تا به امروز استقبال خوبی از نمایشگاه دائمی جهیزیه شده است و با کمک خیریه‌ها، مراکز نیکوکاری و نهادهای خدمت رسان تعداد قابل توجهی از زوج‌های نیازمند از این خدمات خیریه استفاده کردند.

مسئول نمایندگی خیریه حضرت رقیه(س) در قزوین بیان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با کمک خیریه حضرت رقیه سلام الله علیها، اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره کل بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و خیرین در اردیبهشت ماه سال جاری 300 سری جهیزیه به 300 زوج نیازمند به ارزش شش میلیارد تومان نیز اهداء کرد.

تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش 160 میلیون تومان

وی تصریح کرد: این خیریه آماده همکاری با تمامی خیریه‌های استان، مراکز نیکوکاری، خیرین و دستگاه‌های خدمت رسان در زمینه‌های مختلف محرومیت زدایی است.

رجبی در ادامه با اشاره به اقدامات شش ماه اخیر موسسه خیریه حضرت رقیه(س) گفت: اهداء بیش از هزار قلم کالای جهیزیه در نمایشگاه دائمی جهیزیه به 280 زوج نیازمند با مشارکت خیرین، قرارگاه، خیریه و نهادهای خدمات رسان به ارزش 900 میلیون تومان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش 160 میلیون تومان و پرداخت اجاره معوق منازل محرومین به ارزش 22 میلیون تومان از جمله این اقدامات است.

مسئول نمایندگی خیریه حضرت رقیه(س) در قزوین عنوان کرد: اطعام محرومین به ارزش 20 میلیون تومان، تعمیر خانه محروم به ارزش 130 میلیون تومان، تسویه بدهکاری و حساب دفتری نیازمندان به ارزش 35 میلیون تومان، تهیه دارو و پرداخت هزینه‌های درمان به ارزش 20 میلیون تومان، پرداخت شهریه تحصیلی به ارزش 10 میلیون تومان و خرید کفش و لباس برای نیازمندان به ارزش 10 میلیون تومان از دیگر کارهای انجام شده است.

این مقام مسئول گفت: همچنین طی شش ماه اخیر اقدامات دیگری انجام شده که از جمله آن قربانی گوسفند و توزیع گوشت بین نیازمندان به ارزش 30 میلیون تومان، خرید لوازم التحریر به ارزش 20 میلیون تومان، خرید گوشی و تبلت به ارزش 15 میلیون تومان و پرداخت وام قرض الحسنه به ارزش 250 میلیون تومان است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان