۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین پیام تسلیت مسئولان ارشد استان قزوین در پی شهادت دکتر محسن فخری‌زاده
کد خبر: ۳۴۶۳۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۸ ساعت: ۱۳:۴۱ ↗ لینک کوتاه

پیام تسلیت مسئولان ارشد استان قزوین در پی شهادت دکتر محسن فخری‌زاده

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین با صدور پیامی شهادت دکترمحسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و نیروهای مسلح را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت مسئولان ارشد استان قزوین در پی شهادت دکتر محسن فخری‌زاده

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین با صدور پیامی شهادت دکترمحسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و نیروهای مسلح را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان

آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی شهادت دانشمند فاخر هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

با تأثر فراوان، جنایت وحشیانه عوامل مزدور استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی در ترور دانشمند فاخر هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری‌زاده را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران اسلامی، خانواده معزز شهدا و همه داغداران این مصیبت، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

کوردلانی که از پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی و تأثیر جدی آن در مقاومت اسلامی منطقه و جهان به ستوه آمده‌اند و در خیال خام خود سعی بر آن دارند تا با به شهادت رساندن سرداران و دانشمندان این مرزوبوم، سنگی جلوی راه پیشرفت انقلاب اسلامی بیندازند، غافل از اینکه شهادت ملت ما را بیدارتر می‌کند و از این خون پر برکت، ده‌ها دانشمند هسته‌ای و موشکی خواهد جوشید.

از همه مسئولان امر سرعت و شدت در مجازات قطعی عاملان و آمران این جنایت را خواستاریم. از درگاه خدای متعال علو درجات این شهید عزیز و حشر با اصحاب سید الشهدا (ع) را مسئلت می‌کنم.

 

پیام تسليت استاندار قزوین در پی شهادت دکتر محسن فخري زاده

به دنبال ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان، هدایت‌الله جمالی پور استاندار قزوین پیام تسلیت و تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم ربّ الشهداء و الصّدیقین

یکبار ديگر تروريست‌هاي خبیث و ایادی رژیم غاصب صهیونیستی در اقدامي ضد بشری، دانشمند متعهد و برجسته شهید دکترمحسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و نیروهای مسلح را ناجوانمردانه به شهادت رساندند.

اينجانب ضمن محکوم کردن این اقدام ضد بشری، عروج آسمانی این شهید والامقام را به فرمانده معظم کل قوا، رئیس محترم جمهور، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، همکاران خدوم ايشان و خانواده گرانقدر آن شهید عزیز، تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

هدایت الله جمالی پور
۷ آذر ۱۳۹۹

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان