۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کلیه ادارات آموزش و پرورش در مناطق ۱۴ گانه قزوین تعطیل می‌شوند
کد خبر: ۳۴۶۳۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۶ ساعت: ۱۲:۱۴ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی آموزش و پرورش استان:

کلیه ادارات آموزش و پرورش در مناطق ۱۴ گانه قزوین تعطیل می‌شوند

سخنگوی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: کلیه ادارات آموزش و پرورش استان، شهرستان‌ها و مناطق ۱۴ گانه استان از روز شنبه ۸ آذر ماه تعطیل می‌شوند.

کلیه ادارات آموزش و پرورش در مناطق ۱۴ گانه قزوین تعطیل می‌شوند

روح الله مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: پیرو بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص نحوه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کرونا و ابلاغیه مورخه ۲۸ آبان ماه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت متبوع، با توجه به استمرار وضعیت بحران در شهرهای قرمز و مذاکرات و تصمیمات هیئت دولت، کلیه ادارات آموزش و پرورش استان‌ها و شهرستان‌هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند، از روز شنبه هشتم آذر ماه به مدت یک هفته به حالت تعطیل کامل در می‌آیند.

عضو شورای معاونین آموزش و پرورش استان قزوین تشریح کرد: صرفاً تعداد محدودی از افراد که به تشخیص مدیر استان و شهرستان، حضورشان برای انجام به موقع ماموریت‌های اصلی و دارای فوریت اجتناب‌ناپذیر است، در محل کار حضور پیدا خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در این ایام آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان به روال قبل و با نظارت و راهبری غیرحضوری مدیران مدارس و ادارات و کارشناسان مربوطه، استمرار خواهد داشت.

مومنی در ادامه گفت: همه شهرستان‌های استان به جز شهرستان آوج که دارای وضعیت زرد است؛ در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی در پایان بیان کرد: در ادارات آموزش و پرورش شهرهای دارای وضعیت زرد ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام خواهد شد و کلیه ماموریت‌های اداری غیرضرور در وضعیت‌های سه گانه لغو و برگزاری جلسات، حتی‌المقدور به صورت ویدئو کنفرانس خواهد بود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان