۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حضور ۸۰۰ گروه جهادی قزوین در طرح محله‌محور/ بسیج تا ریشه‌کنی کرونا پای‌کار است
کد خبر: ۳۴۶۲۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۲ ساعت: ۱۳:۲۲ ↗ لینک کوتاه

معاون اجرایی فرمانده سپاه استان اعلام کرد

حضور ۸۰۰ گروه جهادی قزوین در طرح محله‌محور/ بسیج تا ریشه‌کنی کرونا پای‌کار است

معاون اجرایی فرمانده سپاه استان قزوین گفت: امیدواریم با این فعالیت‌هایی که انجام می‌شود و حدود ۸۰۰ گروه جهادی که سازماندهی کردیم همه پای کار بیایند و در جهت کاهش بیماری کرونا قدم‌هایی بردارند.

حضور ۸۰۰ گروه جهادی قزوین در طرح محله‌محور/ بسیج تا ریشه‌کنی کرونا پای‌کار است
سرهنگ حمزه برین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره برنامه‌های کمیته غربالگری و پالایش در طرح محله محور اظهار کرد: این کمیته در سطح استان قزوین با جلساتی که در مجموعه علوم پزشکی داشتیم شکل گرفته است و در دو بخش ساماندهی پزشکان پرستاران و بهورزان در حوزه درمان در سطح شهر قزوین، شش گروه را راه‌اندازی کردیم و اسامی اعضای تیم‌ها هم به فرماندار اعلام شده است.
 
وی افزود: گروه‌های تخصصی و درمانی برای سه منطقه در سطح شهرستان قزوین پیشبینی شده تا در ۳۸ محله‌ای که ساماندهی و شناسایی شده نیز ارائه خدمت داشته باشند؛ در سطح استان هم همه فرماندهان سپاه شهرستانی با شبکه بهداشت شهرستان و فرمانداران جلساتی داشتند که گروه‌های محله محور را ساماندهی کردند.
 
معاون اجرایی فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: بنا شد که آموزش گروه‌های جهادی انجام شود و بعد ازهماهنگی‌هایی که صورت می‌گیرد نیز با استفاده از ظرفیت گروه‌های محله محور و روحانیتی که در سطح شهرستان هستند در قالب گروه‌های جهادی جبهه فرهنگی در جهت آموزش مردم و قرنطینه معکوس و ارائه خدمات بهداشتی و کمک‌های مومنانه در طول این ۱۵ روز فعالیت کنند.
 
این مقام مسئول عنوان کرد: امیدواریم با این فعالیت‌هایی که انجام می‌شود و حدود ۸۰۰ گروه جهادی که سازماندهی کردیم همه پای کار بیایند و در جهت کاهش بیماری کرونا قدم‌هایی بردارند.
 
وی در پایان اذعان کرد: خوشبختانه در بحث نیرو در قالب گروه‌های محله محور هیچ مشکلی نداریم و برای گروه‌های تخصصی و درمانی را هم از ظرفیت پزشکان مجموعه سپاه استفاده کردیم تا از میزان فشار و بار وارده به علوم پزشکی کاهش دهیم.
 
انتهای پیام/ 1300
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان