۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین راه‌اندازی کلینیک غربالگری و تست رایگان pcr به همت قرارگاه جهادی شهید اسدی
کد خبر: ۳۴۶۲۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۲ ساعت: ۱۱:۱۵ ↗ لینک کوتاه

در قزوین صورت گرفت؛

راه‌اندازی کلینیک غربالگری و تست رایگان pcr به همت قرارگاه جهادی شهید اسدی

کلینیک‌ غربالگری گروه جهادی شهید اسدی به منظور پیشگیری، کنترل و پاسخگویی به مردم در حوزه مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی کلینیک غربالگری و تست رایگان pcr به همت قرارگاه جهادی شهید اسدی

روح الله رستم پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به جولان ۹ ماهه ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر و با بحرانی شدن شرایط شیوع بیماری در تمام استان‌های کشور، فشار مضاعفی به مراکز بهداشتی و کادر درمان تحمیل شد و اکثر کادر درمانی ما دچار فرسودگی و خستگی ناشی از ارائه خدمات به بیماران کرونایی شدند.

وی افزود: اخیرا مقام معظم رهبری در بیاناتی از گروه‌های جهادی و جوانان خواستند که به میدان آمده و در قطع زنجیره انتقال این بیماری، به یاری کادر درمان بشتابند.

مسئول قرارگاه جهادی شهید حجت اسدی بیان کرد: بعد از تأکیدات اخیر مقام معظم رهبری درباره فعالیت دوباره گروه‌های جهادی برای مبارزه با بیماری کرونا، قرارگاه جهادی شهید حجت اسدی در استان قزوین برای انجام مأموریت در عرصه‌های مختلف اعلام آمادگی کرد و وارد میدان شد.

وی گفت: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی قزوین و شبکه بهداشت شهید بلندیان، کارگروه سلامت قرارگاه جهادی شهید حجت اسدی اقدام به راه اندازی کلینیک غربالگری در منطقه مینودر استان قزوین کرد.

رستم پور ادامه داد: کلینیک‌ غربالگری گروه جهادی شهید اسدی به منظور پیشگیری، کنترل و پاسخگویی به مردم در حوزه مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا راه اندازی شده است.

وی اذعان کرد: این کلینیک غربالگری در منطقه مینودر راه اندازی شده و از ساعت ۱۵ تا ۲۰ هر روز به شهروندان عزیز قزوین ارائه خدمات خواهد داشت.

مسئول قرارگاه جهادی شهید حجت اسدی در پایان تاکید کرد: هرکدام از شهروندان که علایمی چون لرز، گلو درد و سرفه به همراه تنگی نفس همراه با تب و یا بدون تب، داشته باشد همچنین افراد با علایم بیماری تنفسی شدید، در سطح اول می‌توانند به این مرکز مراجعه کرده و از خدمات رایگان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان