۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مجوز تردد در شهرها در اختیار فرمانداری‌ها است
کد خبر: ۳۴۶۲۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۱ ساعت: ۱۳:۵ ↗ لینک کوتاه

جانشین ستاد مقابله با کرونا در قزوین:

مجوز تردد در شهرها در اختیار فرمانداری‌ها است

جانشین ستاد مقابله با کرونا در قزوین گفت: با توجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی، صدور مجوز تردد در سطح شهرستان‌ها انحصاراً توسط فرمانداری‌ها صادر می‌شود.

مجوز تردد در شهرها در اختیار فرمانداری‌ها است

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به ضرورت فعالیت واحدهای تولیدی با رعایت کامل وضعیت محدودیت‌های اعمال شده توسط ستاد ملی کرونا اظهار کرد: واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی در ردیف گروه‌های سطح یک تعریف شده است و فعالیت آن‌ها در زمان مدیریت هوشمندِ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها بلامانع است.

وی افزود: با توجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی صدور مجوز تردد در سطح شهرستان‌ها انحصاراً توسط فرمانداری‌ها صادر می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: چنانچه مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی جهت پیگیری امورات کاری خود نیاز به تردد بین استان‌ها و به‌ویژه تهران و البرز دارند باید از طریق سازمان صمت یا شرکت شهرک‌های صنعتی استان و یا سازمان جهادکشاورزی استان کتباً به فرمانداری‌ها معرفی شوند.

حبیبی با اشاره به وظایف حساس فرمانداران در اجرای محدودیت‌ها تصریح کرد: فرمانداران براساس نیاز و ضرورت با هماهنگی فرماندهی انتظامی و پلیس راه استان مجوز تردد را صادر خواهند کرد.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در قزوین،  مجوزهای صادر شده جهت تردد در ایام محدودیت‌ها را دارای محدودیت کامل زمانی و جغرافیایی خواند و گفت: به لحاظ اینکه قرار است ترددها در حداقل میزان ممکن انجام شود از مدیران واحدهای تولیدی و مدیران صمت و شرکت شهرک‌ها و جهاد کشاورزی انتظار می‌رود دقت لازم را داشته باشند که فقط در حد ضرورت و نیاز اقدام شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان