۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پرونده هفت‌سنگان؛ یعنی در حل مشکلات کشور بن‌بست نداریم
کد خبر: ۳۴۶۱۸۱ نویسنده: شیدا یاوری تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۲۹ ساعت: ۱۵:۱۰ ↗ لینک کوتاه

عملکرد مقتدرانه قوه قضاییه در برخورد با متخلفان؛

پرونده هفت‌سنگان؛ یعنی در حل مشکلات کشور بن‌بست نداریم

امروز «هفت‌سنگان» نماد این حقیقت است که در حل مشکلات کشور بن‌بست نداریم و هرجا گروه‌های مردمی اراده کردند ، مسیر حل مشکلات را هموار و هموارتر کردند. راه اصلاح باز است؛ ما امیدواریم.

پرونده هفت‌سنگان؛ یعنی در حل مشکلات کشور بن‌بست نداریم

صبح قزوین؛

همزمانی ناکارآمدی‌های دولت‌های یازدهم و دوازدهم با انواع و اقسام جنگ‌هایی که توسط مراکز طراحی خارجی فرماندهی می‌شود، موجب تحمیل سخت‌ترین شرایط اقتصادی بر ملت ایران شده است و معیشت اقشار کم‌درآمد را با بحران‌های جدی مواجه کرده است.

اتاق‌های عملیات روانی که مشترکا‌ً به‌وسیله‌ی غرب‌زدگان داخلی و دشمنان خارجی ملت ایران هدایت می‌شود نیز ضمن سوءاستفاده از این شرایط، با موج‌سواری بر آلام مردم، مشخصاً امید ملت ایران برای رسیدن به آینده‌‌ای روشن را نشانه رفتند و امنیت و‌ آرامش روانی مردم با پمپاژ شبانه‌روزی اخبار تلخ واقعی و ساختگی، مورد خدشه قرار دادند.

 این اتاق فکرها، با استفاده از مصادیق ناکارآمدی دولت روحانی، تمام تلاش خود را برای نسبت دادن این ناکارآمدی به دیگر دستگاه‌ها و ارگان‌های کشور به کار بستند تا از این طریق اینگونه به مخاطب القاء کنند که کلیه مسیرهای اصلاح وضعیت موجود، به بن بست ختم می‌شود و دیگر امیدی به آینده نیست.

در این بین بروز برخی فسادها در نهادهای حاکمیتی، بهانه لازم برای تکمیل پازل موج‌سواری ناامیدکنندگان فراهم کرد و بیش از پیش عرصه را برای سوءاستفاده برخی گسترانید. لکن جلوگیری از جولان آنهایی که با ترفندهای رسانه‌ای پیچیده، ناامید کردن امید مردم را مد نظر قرار داده بودند، ماموریت سختی بود که عناصر انقلابی جریان انقلاب به خوبی از پس انجام آن برآمدند و برای زدودن آلاینده‌ها از نهادهای حاکمیتی، خود دست به کار شدند و با ایستادگی در مقابل فساد، نشان دادند که حل مسئله فساد و سایر مشکلات کشور از مسیر نقش‌آفرینی فعال جریان انقلابی و دلسوز مردم می‌گذرد.

پرونده زمین‌خواریِ «هفت‌سنگان» بارزترین مصداقی است که در دایره استان قزوین، با میدان‌داری جوانان انقلابی و محوریت نماینده ولی فقیه استان، افشا و پیگیری شد تا مشخص شود که هرجا جریانات مردمی مبارزه با فساد فعالانه در میدان حضور پیدا کردند، توانستند ظرفیت‌های بالقوه فسادستیزی در نظام را تبدیل به ظرفیت‌های بالفعلی کنند که امروز نتیجه یک موردش مقابل دیدگان مردم قرار گرفت ‌‌و طبق احکام صادره از قوه قضائیه، رای به ابطال واگذاری اراضی هفت‌سنگان و همچنین تخریب ویلاهای غیرمجاز این محدوده داده شد.

اینکه یک نهادی در کشور مرتکب فسادی شود و برخی مسئولین دیگر نهادها با اتکا به حمایت‌های مردمی، دست مفسدین را از بیت المال کوتاه کند، ظرفیتی است که نشان می‌دهد، اتحاد گروه‌های دلسوز مردمی با یکدیگر و نقش‌آفرینی در راه حل معضلات مردم، می‌تواند خیلی از مدیران خسته و ناکارآمد کشور را به کاروتلاش بیشتر وا دارد.

امروز «هفت‌سنگان» نماد این حقیقت است که در حل مشکلات کشور بن‌بست نداریم و هرجا گروه‌های مردمی اراده کردند ، مسیر حل مشکلات را هموار و هموارتر کردند. راه اصلاح باز است؛ ما امیدواریم.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان