۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین افتتاح ۱۰۰ پروژه عمرانی طی سال جاری/ بزرگترین مرکز بهداشت استان در شهرستان تاکستان راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: ۳۴۶۱۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۲۸ ساعت: ۱۴:۳۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اعلام کرد

افتتاح ۱۰۰ پروژه عمرانی طی سال جاری/ بزرگترین مرکز بهداشت استان در شهرستان تاکستان راه‌اندازی می‌شود

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: امسال ۱۰۰ پروژه عمرانی در سطح استان به اتمام رسیده که مقرر بود در هفته بسیج افتتاح شود؛ اما به خاطر شرایط کرونایی افتتاح این پروژه‌ها به تعویق افتاده است.

افتتاح ۱۰۰ پروژه عمرانی طی سال جاری/ بزرگترین مرکز بهداشت استان در شهرستان تاکستان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سرهنگ مهدی صادق پور امروز(چهارشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ۸۰۰ گروه جهادی بسیج به صورت محله‌محور در کل استان برای مقابله و پیشگیری از کرونا مشغول خدمت رسانی هستند.

وی افزود: تعداد قابل توجهی از پروژه‌های عمرانی را در سطح استان اجرا کردیم که ادامه خواهد داشت و بسیج سازندگی با استفاده از گروه‌های جهادی بازوی توانمند دولت برای اجرای پروژه‌ها به ویژه در مناطق محروم و صعب‌العبور است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین ابراز کرد: امسال ۱۰۰ پروژه عمرانی در سطح استان به اتمام رسیده که مقرر بود در هفته بسیج افتتاح شود اما به خاطر شرایط کرونایی این برنامه برای زمان دیگری موکول شد، اما بسیاری از این پروژه‌ها اکنون قابل استفاده بوده و به بهره‌برداری رسیده است و مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: تعدادی از این پروژه‌ها شامل بزرگترین مرکز بهداشت با ۲ هزار و ۲۰۰ متر مساحت در شهرستان تاکستان، احداث دو پُل در دهقان رود که طرح ملی است و در منطقه صعب‌العبور قرار دارد، احداث ۹ عابر پیاده، احداث چمن چمن مصنوعی در آوج، شش پروژه کانال بتنی، دو استخر ذخیره آب، پروژه‌های لوله گذاری، دوهزار متر لایروبی قنوات سطح استان قزوین است.

این مقام مسئول ابراز کرد: ساخت ۳۲ خانه برای مددجویان کمیته امداد، ساخت شش خانه برای مددجویان بهزیستی، ۹ مورد بازسازی خانه محرومین، ساخت خانه‌های عالم در مناطق محروم، تکمیل بند ذخایر آب، احداث دو سالن ورزشی در مناطق محروم از دیگر پروژه‌های عمرانی در استان قزوین است که توسط بسیج سازندگی اجرا شد.

وی اذعان کرد: بودجه این ۱۰۰ پروژه‌ عمرانی از اعتبارات استانی و آورده سپاه تامین شده که بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان است و تا دهه فجر بر تعداد پروژه‌های عمرانی افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان