۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین چرا نتایج جلسات هیئت وزیران در مخالفت با طرح‌های مجلس است؟/ سیاست‌های غلط دولت در بورس سرمایه‌های مردم را برباد داد
کد خبر: ۳۴۶۱۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۲۷ ساعت: ۱۳:۴۳ ↗ لینک کوتاه

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

چرا نتایج جلسات هیئت وزیران در مخالفت با طرح‌های مجلس است؟/ سیاست‌های غلط دولت در بورس سرمایه‌های مردم را برباد داد

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: دردها زیاد است و قرار نیست مجادلات ما مردم را ناراحت کند، مبنای ما در این مجلس این است که در مقابل دشمن یک صدا باشیم، اما رئیس جمهور به ما بگوید چرا نتایج جلسات هیئت وزیران دولت مخالفت با طرح‌های مجلس است؟

چرا نتایج جلسات هیئت وزیران در مخالفت با طرح‌های مجلس است؟/ سیاست‌های غلط دولت در بورس سرمایه‌های مردم را برباد داد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ فاطمه محمدبیگی در نطق امروز(سه شنبه) خود را مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و معضلات استان قزوین اظهار کرد: سلامم را از قزوین پایتخت خوشنویسی ایران زمین پذیرا باشید، از آبیک انقلابی که سال‌هاست آبش صفر هم نیست، از زیاران با گوشت قرمز معروفش که دیگر در سفره‌های مردم جایی ندارد، از خاکعلی که دلاورمردانش خاک حلب را طوطیای چشم کردند تا یک وجب از خاک وطن طعمه داعشی‌ها نشود.

وی افزود: کشاورزان استان قزوین از شهرهای قشلاق، اقبال، قاقازان، زیاران تا بوئین زهرا و تاکستان از مشکلات گلایه مندند، مشکلاتی که دست ناکارآمدی جهادکشاورزی تیشه بر ریشه بذر گندم شان زده و بازار آرد و نان را چنان داغ کرده که دستان زن سرپرست خانوار می‌سوزد تا قرص نانی به فرزندان گرسنه اش برساند.

نماینده مردم قزوین، البرز، آبیک اذعان کرد: بخش محمدیه؛ زیباشهری که اگر شهرستان شود امید داریم که شهر مهرگان با آن کوچه‌های عمودی دیگر شاهد تعطیلی شعب بانک‌ها به جرم محرومیت و نداری مردمانش نشود.

وی عنوان کرد: الوند، همچون شهر عروس هزار داماد است که وسوسه اموال، املاک و شرکت‌های شهرک صنعتی البرزش چنان برخی را مسخ کرد که برای پیروزی در انتخابات شورای شهر قطعه ای از شهر را مبدل به روستا کرد و لطیفه تلخ بزرگترین روستای ایران را رقم زد و مطالبات کارگران مظلوم را رها کردند.

امروز نواحی منفصل شهری منفصل از بودجه شدند

محمدبیگی در ادامه نطق خود ابراز کرد: می‌خواهم از دست‌های پینه بسته روستاییان طارم سفلی بگویم که منتظر سیراب شدن باغ‌های زیتون و زمین‌هایشان از سدهای بورمانک و بهگانه رود هستند.

وی ادامه داد: امروز در الموت زیبا، آب شاهرودش می‌جوشد اما دریغ از آب شرب مناسب در رازمیان و معلم کلایه و راه‌های پر پیچ و خم روستاهای چوقور و کاکوستان که منتظر کار جهادی تیم‌های جهادی هستند.

این نماینده تصریح کرد: اقبالیه شهری مظلوم است که با بازگشت پیکر شهید مدافع حرم ذکریا شیری، راه شیری را پیمود اما هنوز راهش برای خدمت برخی مسئولان به مردم ناهموار است.

وی تاکید کرد: امروز برخی نواحی منفصل شهری چون دانش و چوبیندر گویا از برنامه و بودجه نیز منفصل هستند؛ محمودآباد، بیدستان، شریفیه و پیریوسفیان منتظر بوی پیراهن یوسف دانشجویان جهادگری هستند تا در قرارگاه دوکوهه جهادی شمه ای از گام دوم انقلاب اسلامی را بچشند.

محمدبیگی اذعان کرد: آمده‌ام از قزوینی بگویم که گرچه دانشگاه‌ها، باغ و بستان و چشمه‌های نورش اسیر جناح بازی و معاملات برجامی شده است، اما همچنان ریشه دار و امیدوار به آینده‌ای است که پایه‌هایش را رجایی‌ها، بابایی‌ها و لشکری‌ها در آسمان محکم کرده اند.

مناطق روستایی به سامانه شاد دسترسی ندارد

وی گفت: این قصه پر غصه بسیاری از شهرها و روستاهای ماست که تشنه مجلسی مقتدر و در رأس امور و دولتی کارآمد و انقلابی و جوان است و صد البته که اجر دولتمردان خدوم جای خویش محفوظ است. جوانان ما با سیاست‌های پولی و بانکی دولت در زمینه بورس سرمایه‌هایشان بر باد رفته؛ نه صرفا در اثر فشار تحریمی امریکا جنایتکار.

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: دردها زیاد است و قرار نیست مجادلات ما مردم را ناراحت کند، مبنای ما در این مجلس این است که در مقابل دشمن یک صدا باشیم، اما رئیس جمهور به ما بگوید چرا نتایج جلسات هیئت وزیران دولت مخالفت با طرح‌های مجلس است؟ طرح جوانی جمعیت، دولت مخالف؛ طرح مالیات بر عایدی سرمایه، دولت مخالف؛ اصلاح قانون وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد، دولت مخالف!

وی اعلام کرد: بهارستان امروز نیازمند حمایت و پشتیبانی پاستور است نه مخالفت با طرح‌هایش را تا مردم به جای خودتحریمی شاهد شکوفایی اقتصاد درون زای برون نگر باشد. آیا جز این است که در هفت سال گذشته اقتصاد، فرهنگ، سیاست و مردم را با غل و زنجیر برجامی تدبیر و امیدتان به کدخدا قفل کرده اید؟!

نماینده مردم قزوین در مجلس ابراز کرد: عدالت آموزشی کجا پر کشیده که دانش آموزان مناطق روستایی به سامانه شاد دسترسی ندارد؟ سوءمدیریت و بازی‌های سیاسی در استان قزوین بدون توجه به مطالبات معلمان دلسوز آموزش و پرورش را بیمار کرده است.

بخش‌های بیمارستانی تبدیل به کانال گردان کمیل شده است

وی بیان کرد: نمایندگان جهادی و بسیجی امروز به نرمی کرسی‌های وکالت خو نکرده اند و پا به پای مردم مظلوم از غیزانیه تا هفت تپه، دشت مغان تا سیستان همه را درنوردیده اند تا مرهمی بر دردهای کهنه مردم باشند.

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: امروز درحالی که داغدار جان عزیزان از دست رفته در اثر کرونا هستیم، سلامم را نثار شهید مدافع سلامتی می‌کنم که مهجورانه رخ در نقاب خاک کشید و فرزندانش یتیم شدند اما مادرشان شهید مدافع سلامت حساب نشد!

وی در پایان عنوان کرد: در اثر سستی در مدیریت دولتی ستاد کرونا، بخش‌های بیمارستانی ما امروز کانال گردان کمیل شده است و روزی تاریخ قضاوت خواهد کرد که چگونه ایثارگران جامعه سلامت بدون توجه به تحقق وعده‌های پرحجم مسئولان دولتی در جهت تامین نیروهای انسانی متخصص و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، پرداخت معوقات و کارانه‌ها سپر مردم عزیز شدند.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان