۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برخورد قاطع با واحد‌های متخلف و گرانفروشی/ هرگونه خروج گوشت سفید و قرمز بدون مجوز از قزوین ممنوع است
کد خبر: ۳۴۵۷۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۱۰ ساعت: ۱۷:۰ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین هشدار داد

برخورد قاطع با واحد‌های متخلف و گرانفروشی/ هرگونه خروج گوشت سفید و قرمز بدون مجوز از قزوین ممنوع است

استاندار قزوین گفت: از اتاق اصناف انتظار داریم که نسبت به رسیدگی مسائل اصناف دقت و حساسیت داشته باشد و با واحد‌های متخلف و گرانفروشی برخورد قاطع صورت گیرد؛ رسیدگی به معیشت مردم بسیار مهم است.

برخورد قاطع با واحد‌های متخلف و گرانفروشی/ هرگونه خروج گوشت سفید و قرمز بدون مجوز از قزوین ممنوع است

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین، هدایت الله جمالی پور در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان قزوین که عصر امروز(شنبه) در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه نباید هیچ عرضه‌ای خارج از قیمت مصوبات باشد، اظهار کرد: قیمت گوشت قرمز و سفید در استان قزوین باید مطابق با مصوبه ستاد تنظیم بازار عرضه ‌شود و به هیچ عنوان نباید بالاتر از قیمت مصوب به فروش برسد و اگر چنین موردی اتفاق بیفتد گرانفروشی و تخلف محسوب می‌شود و قطعا با این موارد برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: نظارت‌های دقیق با نیازهای اساسی مردم ارتباط مستقیم دارد و از مدیران این حوزه درخواست دارم که نسبت به جلسات و مصوبات جدی و دقیق باشند و فرماندهان مدیریت دقیق بر نظارت‌ها اعمال کنند.

استاندار قزوین تاکید کرد: یکی از چالش‌های مهم که دشمنان به دنبال آن هستند این است که بازار را برهم بزنند و فضای تیره و تار برای مردم ایجاد کنند که در این خصوص حساسیت کار مسئولین و فرمانداران بسیار مهم است که فضا را کنترل کنند، اما نباید با برخوردهای نابجا شرایط اجتماعی شهر را برهم بزنند.

وی عنوان کرد: باید مدیریت عالمانه و دقیق شکل گیرد و انتظار داریم که تمامی کارها با همانگی انجام شود و اگر در شهرستان کاری انجام می‌شود باید فرماندار در جریان آن باشد.

وی ادامه داد: از اتاق اصناف انتظار داریم که نسبت به رسیدگی مسائل اصناف دقت و حساسیت داشته باشد و با واحد‌های متخلف و گرانفروشی برخورد قاطع صورت گیرد؛ رسیدگی به معیشت مردم بسیار مهم است و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان باید دقیق پیگیر این موارد باشند و هر مدیری که در انجام وظایف خود کوتاهی کند باید پاسخگو باشد.

استاندار قزوین عنوان کرد: یکی از راه‌های موفقیت، هماهنگی است و هرچقدر که همانگی بین همه ما حاکم باشد عرصه بر متخلفان تنگ‌تر خواهد شد چراکه اثر گذاری در انسجام، همدلی، همکاری و وحدت ما است که می‌تواند امید را در مردم ایجاد کند.

جمالی پور با بیان اینکه تصمیمات درستی باید برای حل مشکلات گرفته شود، تصریح کرد: هرگونه خروج گوشت سفید و قرمز بدون مجوز دامپزشکی از استان قزوین ممنوع است و نیز جلسات ستاد تنظیم بازار باید به طور منظم در فرمانداری‌ها تشکیل شود.

این مقام مسئول گفت: در حوزه گوشت باید مراقبت شود و یک کمیته نظارتی و بازرسی برای اقلام اساسی و یک کمیته برای بقیه اقلامی که در سطح استان وجود دارد، تشکیل شود و سازمان صمت و اصناف ظرفیت خود را بسیج کنند تا معطل مباحث اقتصادی نشویم.

انتهای پیام/1700

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان