۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مطالبات پرسنل عوارضی قزوین پرداخت نشد/ دلخوشی‌ کاذب مردم به قول‌های مسئولان!
کد خبر: ۳۴۵۷۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۱۰ ساعت: ۱۲:۳ ↗ لینک کوتاه

وعده‌هایی که همچنان بر زمین می‌ماند!

مطالبات پرسنل عوارضی قزوین پرداخت نشد/ دلخوشی‌ کاذب مردم به قول‌های مسئولان!

با اینکه نوبخت در سفر به قزوین قول پرداخت مطالبات و بازگشت به کار کارکنان عوارضی قزوین را داده بود اما تا به امروز هنوز هیچ وعده‌ای محقق نشده است.

مطالبات پرسنل عوارضی قزوین پرداخت نشد/ دلخوشی‌ کاذب مردم به قول‌های مسئولان!

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ جمعی از پرسنل عوارضی قزوین در مصاحبه با صبح قزوین از بدقولی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گلایه کردند.

منوچهر حبیبی هفته گذشته در رسانه‌ها مطرح کرده بود که در سفر اخیر محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به قزوین و طرح موضوع، اعتبار مورد نیاز برای تسویه مطالبات کارگران عوارضی تامین و به استان نیز ابلاغ شده و با تامین اعتبار مطالبات کارگران، تا آخر هفته جاری به حساب آنان واریز خواهد شد.

البته با اینکه نوبخت در سفر به قزوین قول پرداخت مطالبات و بازگشت به کار کارکنان عوارضی قزوین را داده بود اما تا به امروز که دوماه از وعده رییس برنامه و بودجه قزوین می‌گذرد و با اینکه نوبخت بودجه لازم را در اختیار مسئولان استان قزوین قرار داده است اما هنوز هیچ وعده ای محقق نشده است.

بلاتکلیفی کارکنان عوارضی قزوین!!/ دستور نوبخت پشت درب‌های بسته

طی ۸ ماه گذشته کارکنان معترض عوارضی با برگزاری تجمعات مکرر مقابل استانداری، اداره کل راه و شهرسازی، وزارت راه و شهرسازی و راهداری مطالبات خود را پیگیری کردند تا اینکه با سفر نوبخت به قزوین پیگیری‌ها به سرانجام رسید و استاندار قزوین از بازگشت به کار پرسنل عوارضی خبر داد.

استاندار قزوین در این باره اظهار کرد: دومین اقدام انجام شده در سفر نوبخت به قزوین، برگشت به کار ۵۰ نفر از پرسنل عوارضی بود که مدت یکسال سرگردان بودند. مبلغ سه میلیارد تومان آقای نوبخت پرداخت کردند که کارکنان عوارضی سر کار برگردند و راهداری مشغول به کار شوند.

وعده ای که مشخص نیست کی محقق می‌شود؟

جواد حق لطفی، مدیرکل راهداری قزوین در پاسخ به پیگیری خبرنگار صبح قزوین گفت: صحبتی در خصوص بازگشت به کار ۴۸ نفر از کارکنان عوارضی‌های قزوین با ما نشده است و سازمان مدیریت و برنامه و بودجه باید در این مورد پاسخگو باشد چون قرارداد این کارکنان مهم است و اینکه قراره است چه زمانی ابلاغ شود.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان