به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین؛ هسته بین‌المللی بسیج ‌دانشجویی استان قزوین در محکومیت اقدام رئیس‌جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام (ص) بیانیه‌ای بدین شرح صادر کرد.

در این بیانیه آمده است؛

دشمنی سران کفر با پیام روشنی بخش اسلام سابقه دیرینه دارد. کافران همیشه برای پوشاندن ضعف و حقارت خود در برابر پیام روشن و رهایی‌بخش پیامبران الهی از شیوه نخ‌نمای تمسخر استفاده می‌‎کردند.

سناریوی شیطانی اسلام‌ستیزی که اخیراً با اقدام موهن و دوباره مجله شارلی ابدو در انتشار کاریکاتورهای قبیحانه علیه پیامبر گرامی اسلام(ص) و متعاقباً حمایت رئیس‌جمهور بی‌خرد و ماجراجوی فرانسه وارد مرحله جدیدی شده است، بیانگر تناقض بزرگ در غرب به ویژه پرچمدار به اصطلاح آزادی بیان در اروپاست که برای سرپوش گذاشتن به ناکامی‌های خود در عرصه جلوگیری از توسعه اسلام و گرایش شهروندان غربی به دین مبین اسلام و آموزه‌های پیامبر اعظم(ص) صورت می‌پذیرد.

بی‌شک اقدام ننگین نشریه فرانسوی‌ها مصداق بارز تنفرپراکنی و توهین به مقدسات و نقض آشکار حق آزادی دین، باور و عقیده و نیز نقض روشن مواد ۱ و ۱۸ اعلامیه حقوق بشر و نیز نقض بخش نخست از بند سوم ماده ۱۹ میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی است که مطابق ماده ۳۲ قانون آزادی مطبوعات فرانسه هم جرم به شمار می‌آید.

هسته بین المللی بسیج دانشجویی استان قزوین ضمن ابراز تاسف و اندوه مضاعف از این حرکت شرم‌آور و دین‌ستیز نشریه فرانسوی، علیه رسول مهر و رحمت(ص) که قلوب تمامی آزادگان جهان و موحدان بخصوص مسلمانان عالم را جریحه دار کرد، اعلام می‌دارد ضمن محکوم کردن این اقدام غیرانسانی و خشونت آمیز آن هم به طور آشکار از سوی یک دولتِ مدعی حقوق بشر، تاکید می‌کند هیچ گاه در برابر توهین به مقدس‌ترین مقدسات خود ساکت و بی‌تفاوت نبوده به هر روشی که در اختیار دارد، در مسیر برملاساختن اهداف شوم دشمنان خواهند کوشید.

انتهای پیام/2002