۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین بستری ۴۸۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی/ ۸ قزوینی جان خود را از دست دادند
کد خبر: ۳۴۵۷۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۱۰ ساعت: ۹:۰ ↗ لینک کوتاه

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین اعلام کرد

بستری ۴۸۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی/ ۸ قزوینی جان خود را از دست دادند

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: هم‌اکنون ۴۸۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند و طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۴ بیمار جدید با علامت مثبت کووید۱۹ در مراکز درمانی پذیرش شدند.

بستری ۴۸۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی/ ۸ قزوینی جان خود را از دست دادند

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به وضعیت کرونا در استان اظهار کرد: محدودیت‌های کرونایی برای هفته پنجم با اخذ مجوز از وزارت کشور و وزارت بهداشت در استان قزوین تمدید شد.

وی افزود: محدودیت‌های درنظر گرفته شده همان موارد هفته گذشته است و دو موضوع حائز اهمیت آن است که براساس اعمال محدودیت‌ها کلاس‌های دانشگاه و مدارس به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار خواهد شد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان تصریح کرد: همچنین طی هفته جاری ۵۰ درصد کارکنان می‌توانند با هماهنگی مدیریت دستگاه به صورت دورکاری فعالیت کنند تا میزان حضور کارکنان در دستگاه‌های اداری و اجرایی کاهش پیدا کند؛ البته به فعالیت‌ها و پاسخگویی به ارباب رجوع نباید خدشه‌ای وارد شود.

پذیرش ۹۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان

وی عنوان کرد: اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند این محدودیت‌ها ممکن است برای هفته‌های بعد هم تمدید شود و پس از دو الی سه هفته چنانچه در ارزیابی صورت گرفته به این نتیجه برسیم که محدودیت‌ها را به ممنوعیت تبدیل کنیم ممکن است تصمیمات سختگیرانه‌تری اتخاذ شود.

این مقام مسئول بیان کرد: هم‌اکنون ۴۸۹بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری بوده و تحت درمان هستند و طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۴ بیمار جدید با علامت مثبت کووید۱۹ در مراکز درمانی پذیرش شدند.

وی در پایان گفت: طی شبانه‌روز گذشته متاسفانه هشت نفر نیز از هم استانی‌‌ها در اثر ابتلا به کرونا فوت کردند، اما از سوی دیگر خوشبختانه ۷۸ بیمار کرونایی از بیمارستان‌ها در ۲۴ ساعت گذشته ترخیص شدند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان