۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بهره‌مندی ۳ هزار نفر از خدمات بهداشتی در طرح نذر آب
کد خبر: ۳۴۵۷۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۸ ساعت: ۱۳:۵۷ ↗ لینک کوتاه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام کرد

بهره‌مندی ۳ هزار نفر از خدمات بهداشتی در طرح نذر آب

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در جریان اجرای طرح نذر آب ۳ بیش از یک میلیارد ریال خدمات آموزشی و بهداشت محیط ارائه و بیش از سه هزار نفر نیز از خدمات پزشکی و پیراپزشکی این جمعیت بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی ۳ هزار نفر از خدمات بهداشتی در طرح نذر آب

حسن آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به اعزام تیم داوطلبان هلال احمر استان متشکل از پزشکان متخصص، عمومی، دندانپزشک و پیراپزشک در قالب طرح نذر آب 3 به منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: در این مدت سه هزار و 384 نفر از بیماران و نیازمندان این منطقه از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان هلال احمر بهره‌مند شدند.

وی افزود: خدمات ارائه شده از سوی چهار پزشک متخصص به 856 بیمار و بهره ور، دو پزشک عمومی به یک‌هزار و 32 بیمار و بهره ور، دندانپزشک به 127 بهره ور و هفت پیراپزشک به یک‌هزار و 116 بیمار و بهره ور بوده است.

آصفی درباره توزیع اقلام بهداشتی در طرح نذر آب 3، عنوان کرد: 250 میلیون ریال تجهیزات پزشکی در طرح نذر آب 3 در منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان مورد استفاده قرار گرفته است و 830 میلیون ریال نیز ارزش اقلام دارویی اهدا شده به مردم بوده است.

وی بیان کرد: 695 بسته مواد غذایی به ارزش ریالی یک هزار و 390 میلیون ریال، 800 بسته بهداشتی به ارزش ریالی 640 میلیون ریال، پنج هزار و 350 بسته لوازم التحریر به ارزش ریالی 210 میلیون ریال، یکصد بسته اسباب بازی به ارزش ریالی 100 میلیون ریال، 5 هزار عدد بطری آب معدنی به ارزش ریالی 60 میلیون ریال میان متاثران از خشکسالی در منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به توزیع اقلام آموزشی میان افراد مناطق محروم و کم برخوردار تصریح کرد: در حوزه آموزشی یک‌هزار و سیصد مورد اقلام کمک آموزشی به ارزش ریالی 50 میلیون ریال میان 620 بهره ور توزیع شد و در حوزه بهداشت محیط هم ضدعفونی مراکز درمانی و مدارس و کلرزنی مخازن آب، به ارزش 650 میلیون ریال صورت گرفت.

وی در پایان گفت: در سایر حوزه‌ها نیز شیر خشک به تعداد 700 بهره ور به ارزش ریالی 161 میلیون ریال و 20 تن آرد جهت 800 بهره ور به ارزش ریالی 400 میلیون ریال تامین و توزیع شد که جمع ارزش نهایی این خدمات در حوزه‌های آموزشی، بهداشت محیط و سایر حوزه‌ها یک میلیارد و 561 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان