۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین افتتاح فاز نخست گازرسانی پارک صنعتی لیاء/ مطالبه ۴۰ساله مردم محقق شد
کد خبر: ۳۴۵۶۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۷ ساعت: ۱۶:۳۰ ↗ لینک کوتاه

به همت سازمان بسیج مهندسین قزوین صورت گرفت؛

افتتاح فاز نخست گازرسانی پارک صنعتی لیاء/ مطالبه ۴۰ساله مردم محقق شد

فاز نخست شبکه گازرسانی شامل ۱۰ کیلومتر با میزان سرمایه گذاری ۲۰میلیارد ریال به همت سازمان بسیج مهندسین قزوین به بهره‌برداری رسید‌.

افتتاح فاز نخست گازرسانی پارک صنعتی لیاء/ مطالبه ۴۰ساله مردم محقق شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، آیین بهره‌برداری از فاز یک شبکه گازرسانی پارک صنعتی لیاء استان قزوین ظهر امروز(چهارشنبه) با حضور مسئولان استانی در این شهرک صنعتی برگزار شد.

هدایت‌الله جمالی‌پور در این مراسم اظهار کرد: سیاست ما حمایت از تولید بوده و این موضوع باید به عنوان اصل اعتقادی باشد و همه تلاش کنند که هیچ تولیدکننده‌ای دچار مشکل نشود.

وی افزود: اگر بخواهیم در برابر تهدیدها سربلند بوده و مردم را در کنار خود داشته باشیم باید به تولید توجه کنیم؛ امروز اقتصاد و نقش آن در تولید امنیت مهم است و باید تمام موانع را از سر راه برداریم.

استاندار قزوین بیان کرد: ما چاره‌ای نداریم تا در کنار هم قرار بگیریم و به وحدت و انسجام نیاز داریم و تحقق این امر رضایتمندی خوبی برای تولیدکنندگان ایجاد خواهد کرد.

جمالی‌پور یادآور شد: مدیران استان باید در خدمت تولید باشند؛ چراکه تولید امروز به عنوان مسئله اول کشور است؛ امروز شعار انقلاب ما اقتصادی است و اگر بخواهیم به جایگاه بالا برسیم اقتصاد باید محور همراهی و هماهنگی داشته باشد.

حمیدرضا خانپور نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: موضوع گاز یکی از مشکلات شهرک صنعتی لیاء بوده و با کمک سپاه امروز گازرسانی به ۹۰ واحد تولیدی اجرایی می‌شود و ۱۰ کیلومتر لکه‌گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه با بهره‌برداری از فاز یک شبکه گازرسانی تقریبا مطالبه چهل ساله مردم منطقه محقق می‌شود، افزود: بهره‌برداری از ۴۰ واحد دیگر در آینده نزدیک با هماهنگی شرکت گاز را در نظردادیم.

در ادامه عباس فیضی تصریح کرد: برای انجام پروژه‌های گازرسانی، مدیریت جهادی را درنظرگرفته و احساس کردیم مشکل گاز منطقه برجای مانده است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان قزوین با بیان اینکه اجرای فاز دو شبکه گاز رسانی پارک صنعتی لیاء قول داده شده است و پیگیر اجرای آن هستیم، افزود: مدیران باید به صورت جهادی عمل کنند و با این رویکرد مشکلات حل می‌شود.

گفتنی است؛ طول فاز یک شبکه گازرسانی پارک صنعتی لیاء شامل ۱۰ کیلومتر، میزان سرمایه گذاری ۲۰میلیارد ریال، تعداد واحدهای تولیدی تحت پوشش در فاز اول برابر ۹۰ واحد تولیدی و صنعتی است.

فاز دوم شبکه گازرسانی با سرمایه گذاری ۱۳میلیارد ریال و به طول سه کیلومتر در مرحله اجراست که در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان