۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کشف بيش از يک‌ تن پنير غيربهداشتي و دستگیری مسافر قاچاقچی در قزوین
کد خبر: ۳۴۵۶۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۶ ساعت: ۱۴:۵۴ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین اخبار نیروی انتظامی در استان؛

کشف بيش از يک‌ تن پنير غيربهداشتي و دستگیری مسافر قاچاقچی در قزوین

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری یک مسافر اتوبوس و کشف ۵ کیلو موادمخدر در قزوین خبر داد.

کشف بيش از يک‌ تن پنير غيربهداشتي و دستگیری مسافر قاچاقچی در قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

دستگیری سارق درب منهول‌های فاضلاب در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت درب منهول‌های فاضلاب در نقاط مختلف شهر تاکستان توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی تاکستان با کار اطلاعاتی یک سارق در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با بیان اینکه در این رابطه خودروی متهم نیز توقیف شده است، بیان کرد: متهم در بازجویی پلیس به 12 فقره سرقت درب منهول فاضلاب اعتراف و پس از تشکیل پرونده از طریق مرجع قضائی راهی زندان شد.

کشف بيش از يک و نيم تن پنيرغيربهداشتي در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی البرز از توقیف یک وانت نیسان و کشف بیش از یک هزار و 500 کیلوگرم پنیر غیربهداشتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهرام منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران یگان امداد این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی، به یک نیسان وانت مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، یک هزار و 500 کیلوگرم پنیر فاقد هرگونه مجوز بهداشتی و قانونی کشف، که با حضور نماینده شبکه بهداشت در محل مشخص شد فاقد مصارف انسانی و غیرقابل مصرف است.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه ارزش این محموله بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، بیش از 500 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

مرگ مرد 30 ساله در اثر واژگونی تراکتور در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام خبر واژگونی یک دستگاه تراکتور در جاده روستای شازند در محدوده پاسگاه آق بابا بلافاصله گشت انتظامی و عوامل اورژانس به محل مورد نظر اعزام شدند.

وي افزود: در بررسي‌هاي ميداني مشخص شد تراکتور فردي 30 ساله حين کار واژگون و متاسفانه راننده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین تصريح کرد: در اين خصوص پرونده تشکيل و با دستور مقام قضايي علت اصلي حادثه از سوي کارشناسان در دست بررسي است.

دستگیری مسافر اتوبوس با 5 کیلو تریاک در قزوین

سرهنگ فرهاد علی‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران گشت پلیس مبارزه با موادمخدر استان حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین-زنجان، یک دستگاه اتوبوس به مقصد اردبیل را متوقف کردند.

وي گفت: ماموران در بازرسی از اتوبوس به یکی از مسافران مشکوک شده و در کیف همراه و وسایل او مقدار پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهم را دستگیرکردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر با بيان اينکه متهم پس از تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان