۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین استیضاح رئیس‌جمهور راه‌حل رفع مشکلات کشور نیست/ بی‌توجهی و بی‌تفاوتی دولت برای مردم آزاردهنده است
کد خبر: ۳۴۵۵۶۰ نویسنده: لطف الله سیاهکلی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۳۰ ساعت: ۱۰:۱۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

استیضاح رئیس‌جمهور راه‌حل رفع مشکلات کشور نیست/ بی‌توجهی و بی‌تفاوتی دولت برای مردم آزاردهنده است

رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: این حس بی‌تفاوتی و کم توجهی برای مردم بسیار بد است که حس کنند دولتشان ضعیف کار می‌کند؛ لذا دولت باید به طور جدی تلاش کند.

استیضاح رئیس‌جمهور راه‌حل رفع مشکلات کشور نیست/ بی‌توجهی و بی‌تفاوتی دولت برای مردم آزاردهنده است
لطف الله سیاهکلی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با اشاره به بحث استیضاح رئیس جمهور اظهار کرد: در این زمینه دو بحث مطرح است، یکی اینکه با دولت همکاری شود تا این زمان باقی‌مانده هم به پایان برسد و بحث دیگر هم این است که این نگاه موجب می‌شود که دولت امور را جدی نگیرد و کم کاری کند.

وی افزود: از طرفی هم مردم به شدت گرفتار هستند و قیمت‌ها افسارگسیخته است و کنترل و نظارتی هم نیست؛ در هر صورت کار سخت است چراکه هر دو مقوله هم درست است به طوری که هم باید دولت را مشایعت و از ظرفیت‌های آن استفاده کنیم و هم اینکه یک اهرم فشاری باید باشد تا دولت بی‌تفاوت رفتار نکند.

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: به هر حال این دو موضوع در مجلس مطرح است و کش‌وقوس‌هایی هم در این زمینه وجود دارد و باید دید که در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد.

رئیس مجمع نمایندگان استان ابراز کرد: مجلس ظرفیت‌های قانونی دارد و هیچوقت هم گفته نشده که از این ظرفیت چه زمانی در برابر دولت استفاده شود؛ چراکه نمایندگان اختیار دارند که از این ظرفیت قانونی خود استفاده کنند.

نمایندگان باید از ظرفیت قانونی خود برای حل مشکلات مردم استفاده کنند

این مقام مسئول با بیان اینکه در موقعیت فعلی یکسری مصلحت اندیشی‌ها وجود دارد، تصریح کرد: نمایندگان باید از ظرفیت قانونی خود برای حل مشکلات مردم استفاده کنند چون اصل مردم و حل مشکل مردم است و همه باید در خدمت ملت باشیم‌.

وی تاکید کرد: باید آنچه را که نفع مردم را در بر می‌گیرد؛ باید به آن سمت حرکت کنیم و هر آنچه که موجب کاهش گرفتاری‌های مردم می‌شود را باید انجام دهیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس افزود: دولت ظرفیت‌های بسیاری در اختیار دارد که باید کار را جدی‌تر از این که هست تعقیب کند و نباید تصور کند که چون چندماهی بیشتر به پایان عمر خدمتی‌اش مانده و کم توجهی کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بیان کرد: این حس بی‌تفاوتی و کم توجهی برای مردم بسیار بد است که حس کنند دولتشان ضعیف کار می‌کند لذا دولت باید به طور جدی تلاش کند و وقتی مردم تلاش دولت را ببینند قطعا همراهی می‌کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مردم ما شرایط را درک می‌کنند و مبارزه با دشمن را می‌فهمند و درک درستی از شرایط دنیا و کشور دارند؛ اما آنجایی که ممکن است مردم را ناراحت کند این است که حس کنند ما کم توجهی می‌کنیم و تبعیض وجود دارد.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان