۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کارگاه تولید ماسک در آوج نداریم/ فوت ۱۲نفر بر اثر ابتلا به کرونا
کد خبر: ۳۴۵۵۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۹ ساعت: ۱۰:۳۸ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان آوج:

کارگاه تولید ماسک در آوج نداریم/ فوت ۱۲نفر بر اثر ابتلا به کرونا

فرماندار شهرستان آوج گفت: پیش ‌از این هفت کارگاه تولیدی ماسک در شهرستان آوج فعال بود؛ اما هم‌اکنون کارگاه تولید ماسک نداریم درحالی‌که نیاز است ماسک با قیمت پایین در اختیار مردم قرار بگیرد.

کارگاه تولید ماسک در آوج نداریم/ فوت ۱۲نفر بر اثر ابتلا به کرونا

نصرت‌اله علیرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به وضعیت شهرستان آوج از نظر شیوع کرونا اظهار کرد: آمارهای مربوط به شهرستان آوج پیش‌ از این ارائه ‌شده است و هم‌اکنون سه نفر به علت کرونا در بیمارستان و شش نفر در منزل بستری هستند؛ همچنین تعداد فوتی‌های شهرستان بر اثر ابتلا به کرونا تاکنون ۱۲ نفر بوده است.

وی افزود: هماهنگی بین ستاد استانی و ملی باید بیشتر شود؛ چراکه شهرستان آوج در آمارهای کشوری سفید و در آمارهای استانی زرد یا نارنجی گزارش می‌شود که این به‌نوعی ناهماهنگی است و نمی‌دانیم وضعیت اصلی و فعلی شهرستان کدام است.

فرماندار شهرستان آوج بیان کرد: رعایت فاصله‌های اجتماعی و ماسک زدن مواردی است که همواره به مردم توصیه می‌کنیم، پیش ‌از این هفت کارگاه تولیدی ماسک در شهرستان آوج فعال بود؛ اما هم‌اکنون کارگاه تولید ماسک نداریم درحالی‌که نیاز است ماسک با قیمت پایین در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: وضعیت اقتصادی مشخص است و هشت ماه می‌شود که مردم بر اثر شیوع ویروس کرونا با مشکلات معیشتی زیادی روبه‌رو هستند و توصیه و موعظه هم در این شرایط تأثیرگذار نیست.

این مقام مسئول عنوان کرد: باید ماسک به میزان لازم و با قیمت بسیار پایین و در صورت امکان رایگان در اختیار مردم قرار دهیم، از طرفی تیم‌های بازرسی سرزده به همراه خبرنگاران باید تشکیل و به مراکز پرتجمع مراجعه و با آن‌ها برخورد کنند؛ چراکه تا جو و فضایی مبتنی بر تنبیه و جریمه ایجاد نشود نمی‌توانیم نتیجه مطلوبی در این حوزه بگیریم.

علیرضایی یادآور شد: تبلیغات رسانه‌های مجازی خوب اما تبلیغات محیطی بسیار ضعیف است پیشنهاد می‌شود طرح‌های اثرگذار طراحی شود و بنرهای اطلاع‌رسانی در سطح شهرهای استان نصب شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان