۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تعطیلی یک هفته‌ای آموزش‌های حضوری در مدارس قزوین
کد خبر: ۳۴۵۵۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۷ ساعت: ۱۳:۴۰ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی آموزش‌ و پرورش استان اعلام کرد

تعطیلی یک هفته‌ای آموزش‌های حضوری در مدارس قزوین

سخنگوی آموزش‌ و پرورش استان قزوین گفت: با توجه به اعمال محدودیت‌ها، به مدت یک هفته تمامی آموزش‌های حضوری در مقاطع مختلف تحصیلی تعطیل است.

تعطیلی یک هفته‌ای آموزش‌های حضوری در مدارس قزوین

روح اله مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به تعطیلی آموزش حضوری مدارس، اظهار کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با کرونای استان در خصوص تمدید محدودیت‌ها، آموزش دانش‌آموزان در تمامی مدارس و آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان در سطح استان به مدت یک هفته به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اعمال این محدودیت‌ها، از روز شنبه ۲۶ مهر تا ۲ آبان به مدت یک هفته تمامی آموزش‌های حضوری در مقاطع مختلف تحصیلی تعطیل است و دانش‌آموزان در این هفته آموزش‌ها را از طریق شبکه آموزش شاد و شبکه آموزش سیما ادامه خواهند داد.

سخنگوی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد کرونا، درب مدارس باز است و عوامل اجرایی باید در مدارس حضور پیدا کنند و حضور معلمان و دبیران در مدارس الزامی نیست.

مؤمنی بیان کرد: این محدودیت‌ها در راستای توجه به حفظ سلامت دانش‌آموزان گرفته شده است و تمدید آموزش‌های مجازی و تصمیم گیری در این رابطه بر عهده ستاد مقابله با کرونا در استان و تأیید ستاد ملی است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان