۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مسیر خلوص و ذلت‌ناپذیری را باید از "شهید شیری" بیاموزیم
کد خبر: ۳۴۵۴۸۹ نویسنده: آیت‌الله عبدالکریم عابدینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۶ ساعت: ۱۲:۲۶ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

مسیر خلوص و ذلت‌ناپذیری را باید از "شهید شیری" بیاموزیم

امام جمعه قزوین گفت: همه‌ی ما مردم باید راه خلوص، معنویت، شجاعت و ذلت ناپذیری را از شهید ذکریا شیری و همرزمانش بیاموزیم و امانت انقلاب را با زمینه سازی به ظهور منجی عالم بشریت متصل کنیم.

مسیر خلوص و ذلت‌ناپذیری را باید از "شهید شیری" بیاموزیم

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در حاشیه مراسم تشییع شهید شیری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: شهید ذکریا شیری از مدافعان حرمی بود که با علاقه و اختیار خود جهت دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مردم مظلوم مسلمان سوری و حضور در صحنه جهاد و شهادت وارد میدان سوریه شدند.

وی بیان کرد: خانواده شهید ذکریا شیری در روند پاسداری، نهایت همکاری و همراهی را با شهید داشتند؛ حتی بعد از شهادت با صبر و استقامت و حمایت از شهید و مسیر شهادت او جلوه‌ی ستودنی دیگری را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: شهید ذکریا شیری در زمان اعزام به سوریه فرزندی در راه داشت، اما عشق وافر او به مجاهدت در راه خدا و دفاع از حرم، مانع حضورش در میدان جهاد نشد.

وی در پایان گفت: همه‌ی ما مردم باید راه خلوص، معنویت، شجاعت و ذلت ناپذیری را از شهید ذکریا شیری و همرزمانش بیاموزیم و امانت انقلاب را با زمینه سازی به ظهور منجی عالم بشریت متصل کنیم.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان