۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین شهید "ذکریا شیری" شخصیتی متخصص، عمل‌گرا و جهادی بود
کد خبر: ۳۴۵۴۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۶ ساعت: ۱۱:۵۱ ↗ لینک کوتاه

همرزم شهید شیری:

شهید "ذکریا شیری" شخصیتی متخصص، عمل‌گرا و جهادی بود

همرزم شهید شیری گفت: این شهید بزرگوار اگر صحبتی می‌کرد و یا نظری می‌‌داد قطعا آن را محقق می‌کرد و با رفتار خود اثبات کرد که می‌شود اهل عمل بود و به نتیجه مطلوب رسید و به حرف اکتفا نکرد.

شهید "ذکریا شیری" شخصیتی متخصص، عمل‌گرا و جهادی بود

سید حسن موسوی در حاشیه مراسم تشییع شهید شیری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی شهید اظهار کرد: شهید ذکریا شیری در بُعد شخصیتی، انسانی مودب، متین، کم‌صحبت، خوش‌اخلاق و صبور و در حیطه مسئولیتی، پاسداری به معنای واقعی کلمه، جدی درانجام مسئولیت‌های محوله و متخصص در کار خود بود.

وی عنوان کرد: شهید ذکریا شیری به دلیل شخصیت والایی که داشت در هر جمعی که حضور می‌‌یافت با برخوردی سرشار از محبت و احترام همکاران مواجه می ‌شد و همه این شهید بزرگوار را قلبا دوست داشتند.

همرزم شهید شیری اذعان کرد: شهید علاقه وافری به اهل‌بیت(ع) و شرکت در مجالس منتسب به ائمه اطهار داشت و بارها ارادت قلبی وی نسبت به اهل بیت در مجالس روضه مشاهده می‌شد و این ارادت خالصانه سرنوشت او را به گونه‌ای رقم زد که شهید عزیز در جوار حضرت زینب(س) و حضرت رقیه سلام الله به فیض شهادت نائل شود.

وی در ادامه گفت: شهید ذکریا شیری اعتقاد و علاقه وافری به انقلاب و مقام معظم رهبری داشت و در مصاحبه‌های شهید این عشق و ارادت عینا مشاهده می‌شود.

مسئول کانون مداحان سپاه استان قزوین اضافه کرد: شهید اگر صحبتی می‌کرد و یا نظری می‌‌داد قطعا آن را محقق می‌کرد و با رفتار خود اثبات کرد که می‌شود اهل عمل بود و به نتیجه مطلوب رسید و به حرف اکتفا نکرد.

موسوی در پایان با اشاره به شیوه شهادت شهید ذکریا شیری گفت: شهادت شهید شیری توسط همرزمانش در محل تایید شده بود؛ اما به دلیل موقعیت خطرناک منطقه‌ و در تیررس دشمن بودن محل با وجود ریسک خطر بالا، امکان انتقال پیکر شهید شیری و دیگر شهدا از منطقه عملیاتی عملا ممکن نبود.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان