۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مسئولان به دور از کج‌روی و سستی‌ها به مردم خدمت کنند/ با تفکر شهادت‌طلبی از مبارزه با استکبار باکی نداریم
کد خبر: ۳۴۵۴۸۶ نویسنده: فاطمه محمدبیگی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۶ ساعت: ۱۱:۱۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در حاشیه تشییع پیکر شهید شیری:

مسئولان به دور از کج‌روی و سستی‌ها به مردم خدمت کنند/ با تفکر شهادت‌طلبی از مبارزه با استکبار باکی نداریم

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: ما مدیون خانواده شهدا هستیم؛ زیرا حق بزرگی بردوش همه مردم دارند؛ مسئولان نیز باید در مقابل خون شهدا و مسئولیتی که برعهده دارند؛ با دوری از کج‌روی‌ها، بدی‌ها، تنبلی و سستی‌ها در مسیر خدمت به مردم پاسخگو باشند.

مسئولان به دور از کج‌روی و سستی‌ها به مردم خدمت کنند/ با تفکر شهادت‌طلبی از مبارزه با استکبار باکی نداریم

فاطمه محمدبیگی در حاشیه مراسم تشییع شهید شیری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ با اشاره به بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم "ذکریا شیری" به میهن اظهار کرد: شهدا رزق معنوی ما هستند و ما باید ادامه دهنده راه و یاد آنها باشیم، مردم با دیدن پیکر پاک شهدا با آرمان‌های این عزیزان تجدید بیعت می‌کنند و با شهدا عهد می‌بندند که ادامه دهنده راه آنها باشند.

وی با اشاره به تاثیر حضور شهدای مدافع حرم در کشور و خصوصا استان قزوین عنوان کرد: دشمنان اسلام بدانند تا وقتی تفکر شهادت‌طلبی در زندگی ما جریان دارد از مبارزه باکی نداریم. آنهایی که درصدد تخریب تفکر انقلابی جوانان ما هستند آگاه باشند که ما تمام تلاش خود را برای اقامه قسط و عدل در سراسر جهان خواهیم کرد.

محمدبیگی در ادامه با بیان اینکه شهادت به معنای حضور همیشگی و ابدی شهداست؛ گفت: برپایی انقلاب جهانی مهدوی در ادامه مسیر انقلاب اسلامی ایران با ظهور حضرت حجت(عج) و برافراشتن پرچم اسلام به دست ایشان تحقق می‌یابد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس اذعان کرد: مادران مسلمان ایرانی بارها توانایی پرورش و تربیت فرزندانی با روحیه عشق به ایثار و شهادت طلبی را ثابت کرده و عزیزانشان را در راه خدا و اعتلای نظام اسلامی هزینه کردند.

وی با تاکید بر وظیفه مردم و مسئولان در برابر ایثارگری‌های شهدای مدافع حرم همچون شهید ذکریا شیری یادآور شد: ما مدیون خانواده شهدا هستیم؛ زیرا حق بزرگی بردوش همه مردم دارند؛ مسئولان نیز باید در مقابل خون شهدا و مسئولیتی که برعهده دارند؛ با دوری از کج روی‌ها، بدی‌ها، تنبلی و سستی‌ها در مسیر خدمت به مردم پاسخگو باشند.

محمدبیگی بیان کرد: خدمت جهادی و مخلصانه از اهم وظایف مسئولین در قبال خون‌هایی است که برای رشد نهال انقلاب ریخته می‌شود؛ چراکه به همان نسبت وظیفه ما در پاسداری از خون شهدا سنگین‌تر می‌شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس در پایان گفت: بهترین خدمت و پاسداشت خون شهدا، احترام به خانواده‌های شهدا و ایثارگران، رسیدگی به آنها و در راس آن پیروی از رهبری معظم انقلاب است.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان