۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ۱۵۰۰ بسته معیشتی در قزوین توزیع می‌شود/ کمک ۷میلیاردی اوقاف در رزمایش کمک مومنانه
کد خبر: ۳۴۵۴۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۴ ساعت: ۱۳:۵۱ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان قزوین:

۱۵۰۰ بسته معیشتی در قزوین توزیع می‌شود/ کمک ۷میلیاردی اوقاف در رزمایش کمک مومنانه

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان قزوین گفت: امروز هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود که هزینه هر بسته ۲۵۰ هزار تومان است.

۱۵۰۰ بسته معیشتی در قزوین توزیع می‌شود/ کمک ۷میلیاردی اوقاف در رزمایش کمک مومنانه

به گزارش خبرنگار اجتماعی  مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه به مناسبت دهه آخر ماه صفر و آغاز هفته وقف با همت اوقاف و امور خیریه استان قزوین امروز(پنج شنبه) با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و دیگر مسئولان استانی در صحن مطهر امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضا نوروزی در این مراسم اظهار کرد: امروز در این مراسم هزار و 500 بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود که هزینه هر بسته 250 هزار تومان است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون در زمینه‌های مختلف اعم از کمک‌های مومنانه، مباحث فرهنگی، اجتماعی؛ ازدواج جوانان و همچنین در حوزه بهداشت، دارو و درمان مجموعاً بالغ بر هفت میلیارد تومان از محل موقوفات هزینه شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه قبلا از طریق مراکز افق بقاع متبرکه، نیازمندان استان شناسایی شده‌اند؛ لذا امروز همزمان با نخستین روز از دهه وقف، این بسته‌های معیشتی به دست جامعه هدف در سطح استان می‌رسد.

این مقام مسئول عنوان کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا به امروز سه مرحله توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در سطح استان انجام شده که امیدواریم با کمک و مشارکت خیرین و مردم قزوین بتوانیم این کار را ادامه دهیم.

گفتنی است؛ از ابتدای شروع کرونا تا به امروز در استان قزوین بیش از 100هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر توزیع شده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان