۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ویژه برنامه‌های بزرگداشت شهید "ذکریا شیری" در استان قزوین اعلام شد
کد خبر: ۳۴۵۴۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۳ ساعت: ۱۵:۵۰ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت بازگشت شهید مدافع حرم پس از ۵ سال؛

ویژه برنامه‌های بزرگداشت شهید "ذکریا شیری" در استان قزوین اعلام شد

به مناسبت بازگشت شهید مدافع حرم پس از ۵ سال ویژه برنامه‌های بزرگداشت شهید "ذکریا شیری" در استان قزوین اعلام شد.

ویژه برنامه‌های بزرگداشت شهید "ذکریا شیری" در استان قزوین اعلام شد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ شهید "ذکریا شیری»" برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مبارزه با تکفیری‌ها، در اول صفر سال ۱۳۹۴ عازم سوریه شد و ۱۳ روز بعد یعنی چهارم آذر در منطقه «العیس» سوریه در سن ۲۹ سالگی، به شهادت رسید.

پیکر این شهید مدافع حرم استان قزوین حدود 5 سال ناشناس در سوریه باقی مانده بود که با شناسایی 8 تن از شهدای مدافع حرم در تازه ترین تفحص صورت گرفته پیکر این شهید نیز شناسایی شد و به کشور بازگشت.

روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برنامه‌های ویژه مراسم استقبال و بزرگداشت شهید زکریا شیری به شرح زیر اعلام کرد.

روز پنجشنبه ۲۴ مهرماه:

مراسم راس ساعت ۱۰ صبح در شهرستان آبیک در مزار شهدای گمنام، همچنین ساعت ۱۶ در شهر محمدیه روبروی شهرداری این شهر، سپس در مسجد امام حسن عسگری شهر قزوین شهرک کوثر بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

ساعت ۲۱ همان روز انتقال پیکر مطهر به معراج شهدا و زیارت عمومی انجام خواهد گرفت.

روز جمعه ۲۵ مهرماه:

ساعت ۷ صبح دعای ندبه در محل معراج شهدا، ساعت ۱۰ صبح مراسم در گلزار شهدای شهر قزوین، ساعت ۱۵ در تاکستان خیابان امام روبروی مسجد حجتیه، بعد از نماز مغرب و عشا حضور پیکر شهید در محل خانه شهید، ساعت ۲۱حضور پیکر شهید به همراه خانواده شهید در صداوسیمای مرکز قزوین برگزار خواهد شد.

شنبه ۲۶ مهرماه:

ساعت ۹ صبح، استقبال نظامی از شهید در ورودی شهر اقبالیه برگزار خواهد شد و در ادامه مراسم تشییع و تدفین این شهید مدافع حرم را خواهیم داشت.

انتهایی پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان