۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کسانی که هنوز منتظر روی خوش غربی‌ها هستند در توهم بسر می‌برند/ به انتصابات استاندار قزوین انتقاد و گلایه شدیدی دارم
کد خبر: ۳۴۵۴۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۳ ساعت: ۱۲:۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

کسانی که هنوز منتظر روی خوش غربی‌ها هستند در توهم بسر می‌برند/ به انتصابات استاندار قزوین انتقاد و گلایه شدیدی دارم

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: هر چند به انتصابات استاندار قزوین انتقاد و گلایه شدید داریم اما در سایر بخش‌ها همکاری خوبی ایجاد شده و مدیران استان هم همراهند.

کسانی که هنوز منتظر روی خوش غربی‌ها هستند در توهم بسر می‌برند/ به انتصابات استاندار قزوین انتقاد و گلایه شدیدی دارم

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ لطف الله سیاهکلی امروز(چهارشنبه) در جمع مردم شهر مهرگان با بیان اینکه تخریب مجلس انقلابی برنامه جدید دشمنان است؛ اظهار کرد: دشمنان تخریب مجلس انقلابی را با شدت آغاز کرده‌اند و متاسفانه در داخل هم برخی ناآگاهانه و یا عمدا آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و علیه مجلس، موضع‌گیری می‌کنند که باید مراقب بود.

وی افزود: در سه قوه همه باید چند محور مهم را مورد توجه قرار دهیم و بدانیم که اولا امریکا علی‌رغم ادعاهایی که دارد هرگز با ایران اسلامی کنار نخواهد آمد و این موضوع در برجام و قطعنامه 598 و شهادت سردار سلیمانی کاملا مشهود بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین تصریح کرد: به دولتمردان گفتیم به خودمان هم می‌گوییم که امریکا تا زمانی که تغییری در سیاست‌ها و هیئت حاکمه کشورش ایجاد نشده؛ ‌هرگز با ما کنار نخواهد آمد لذا باید با درک این واقعیت برنامه‌ریزی کرده و جلو برویم و به دشمن اعتماد نکنیم.

وی در ادامه گفت: باید یاد بگیریم در شرایط تحریم زندگی کرده و کشور را اداره کنیم و حوادث گذشته نشان می‌دهد همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند فقط می‌توانیم با اتکا به ظرفیت‌های داخلی این کشور را با دست خود بسازیم و اگر برخی هنوز منتظر آمدن پیامی از غرب هستند در اوهام به سر می‌برند.

مجلس عزم جدی برای گره گشایی از مشکلات مردم دارد

سیاهکلی اظهار کرد: ترامپی که افتخارش شهید کردن سلیمانی است هرگز با ما کنار نخواهد آمد و امروز آوردن داعش به آذربایجان و عراق برای ناامن کردن کشور ایران است و همه باید در این زمینه هوشیارانه‌تر عمل کنیم.

وی افزود: همه ما با شرایط سخت کشور آشنا هستیم و لازم است با تدبیر از این شرایط عبور کنیم و در این راه مجلس عزم جدی دارد تا با عقلانیت بیشتر برای گره گشایی از مشکلات همت کند و امیدواریم دولت و مجلس با یک طرح مشترک و درک درست از شرایط برای حل مشکلات معیشت مردم بتواند گامی بردارد.

این مقام مسئول بیان کرد: وظیفه داریم مردم را امیدوار نگهداریم و طرح مجلس در خصوص معیشت می‌تواند گره گشا باشد، البته نیازمندیم تا دو سال در شرایط سخت کار کنیم؛ زیرا تحت فشار هستیم و در وضعیت بد اقتصادی و تحریم و مشکلات ناشی از کرونا همه می‌توانیم با هم صادق باشیم و تلاش کنیم مشکلات کمتر شود.

سیاهکلی تصریح کرد: به عنوان یک فرد اجرایی اعتقاد دارم مشکلات کشور با دست خودمان حل‌شدنی است؛ زیرا بخش زیادی از شرایط ایجاد شده حاصل تحریم‌ها نیست بلکه از بی تدبیری و بی توجهی و سوء مدیریت ایجاد شده که می‌تواند جبران شود.

همه باید کارآمدی نظام را ثابت کنیم

نماینده قزوین در مجلس بیان کرد: در مجلس ضمن تعامل با دولت تلاش می‌کنیم گره برخی مشکلات گشوده شود و این رویکرد در استان نیز اتخاذ شده و مجمع نمایندگان در تعامل با دولت تلاش کرده با استاندار، فرمانداران و بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی همکاری نزدیکی داشته باشد تا مشکلات مردم سریع‌تر حل شود.

وی گفت: ما نمایندگان هیچ خواسته‌ای جز خدمت به مردم نداریم و نگاه ما همکاری با دولت است چون قدرت امروز در دست قوه مجریه قرار دارد و باید کمک کنیم تا خدمت به مردم بیشتر شود.

سیاهکلی اضافه کرد: هر چند به انتصابات استاندار قزوین انتقاد و گلایه شدید داریم، اما در سایر بخش‌ها همکاری خوبی ایجاد شده و مدیران استان هم همراهند و روش ما این است تا زمانی که مسئولان خوب کار می‌کنند تشکر کنیم و هر جا کوتاهی شد تذکر می‌دهیم و اگر توجه نشد از جایگاه نمایندگی استفاده می‌کنیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: با همکاری استانداری بودجه‌های خوبی برای قزوین دریافت کردیم و جلسات موثری با وزرا داشتیم و برای برخی طرح‌های ملی کارهای خوبی شده و این رویکرد تداوم خواهد یافت.

نماینده قزوین در مجلس تصریح کرد: امروز بزرگترین منکر در جامعه ایجاد نارضایتی و بزرگترین معروف اثبات کارآمدی نظام و جلب رضایت مردم است و همه باید کارامدی نظام را ثابت کنیم.

سیاهکلی در پایان اظهار امیدواری کرد با حضور نمایندگان و مدیران در مناطق مختلف شهری و روستایی گام مهمی در خدمت رسانی به مردم و گره گشایی از مشکلات برداشته شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان