۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین شهید "شیری" مصداق السابقون بود/ شهدا در زمان حیات خود صادقانه خدمت می‌کنند
کد خبر: ۳۴۵۴۰۰ نویسنده: سرهنگ پاسدار مهرداد افروزی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۲ ساعت: ۹:۴۷ ↗ لینک کوتاه

فرمانده تیپ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

شهید "شیری" مصداق السابقون بود/ شهدا در زمان حیات خود صادقانه خدمت می‌کنند

فرمانده تیپ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: شهید شیری در دفاع از حرم اهل بیت و جبهه مقاومت، جام شهادت را نوشید و اکنون بعد از گذشت پنج سال دوری به وطن و دیار خود بازگشت و در واقع مصداق السابقون بود فلذا مقرب درگاه الهی هم شد.

شهید "شیری" مصداق السابقون بود/ شهدا در زمان حیات خود صادقانه خدمت می‌کنند

سرهنگ پاسدار مهرداد افروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به بازگشت پیکر شهید مدافع حرم ذکریا شیری اظهار کرد: خوشبختانه چشم انتظاری خانواده و همرزمان ذکریا شیری به پایان رسید و خبر بازگشت پیکر پاک این شهید دوباره یاد شهادت را در شهر و دیار شهیدپرور قزوین زنده کرد.

وی افزود: شهید شیری پاسداری بود که در طول خدمت مقدس خود در تیپ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) صادقانه خدمت کرد و سرانجام در دفاع از حرم اهل بیت و جبهه مقاومت، جام شهادت را نوشید و اکنون بعد از گذشت پنج سال دوری به وطن و دیار خود بازگشت و در واقع مصداق السابقون بود فلذا مقرب درگاه الهی هم شد.

فرمانده تیپ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از مصادیق پیام شهیدان برای امروز ما درباره گرایش پیدا نکردن به دشمن است، اگر این پیام‌ها را بشنویم، دیگر این گرایش به شرق و غرب و به دشمن و کفر و الحاد و مانند اینها، از بین ما رخت برخواهد بست.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری درباره تاثیری که شهادت در فضای جامعه می‌گذارد فرمودند "هرجا شهادتی اتّفاق افتاد، در پی آن افتخار خانواده‌ی شهید بود، احساس عزّت بازماندگان شهید بود، هیجان و ابتهاج معنوی و روحیّه‌ی مضاعف در مردم بود و تأثیرات اجتماعی فراوان داشت؛ شهدا تا هستند، جانشان و تنشان و حرکت مادّی‌شان در خدمت اسلام و در خدمت جامعه‌ی اسلامی است، وقتی می‌روند، معنویّتشان، صدایشان تازه بعد از رفتن طنین انداز می‌شود. لسان شهدا بعد از شهید شدن بازمی‌گردد، با مردم سخن می‌گویند".

افروزی در پایان گفت: من و همرزمان آن شهید بزرگوار ضمن وفاداری به آرمان‌های شهدا، محضر خانواده معزز شهید پیمان می‌بندیم خالصانه برای پیمودن این مسیر پر رهرو از بذل جان دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان