۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بستری ۳۵۲ بیمار کرونایی در مراکز درمانی/ آمار فوتی‌ها در قزوین به ۶۸۹ نفر رسید
کد خبر: ۳۴۵۳۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۲۱ ساعت: ۱۰:۲۵ ↗ لینک کوتاه

دبیر کمیته کرونا در دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام کرد

بستری ۳۵۲ بیمار کرونایی در مراکز درمانی/ آمار فوتی‌ها در قزوین به ۶۸۹ نفر رسید

دبیر کمیته کرونا در دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۶۷ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان پذیرش شده و مجموع آمار بیماران بستری در استان به ۳۵۲ نفر رسیده است.

بستری ۳۵۲ بیمار کرونایی در مراکز درمانی/ آمار فوتی‌ها در قزوین به ۶۸۹ نفر رسید

علی فخار سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان اظهار کرد: متاسفانه روند بیماری کرونا در استان همچنان افزایشی بوده؛ لذا نظارت‌ها باید تشدید شود چراکه بر اساس تجربه هر چقدر میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی کم‌تر شده به همان میزان نیز آمار مبتلایان سیر صعودی داشته است.

وی در ادامه با اشاره به آمار مبتلایان جدید کرونا در استان بیان کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۶۷ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان پذیرش شده و مجموع آمار بیماران بستری در استان به ۳۵۲ نفر رسیده است.

دبیر کمیته کرونا در دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: هم اکنون ۸۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و ۳۶ نفر نیز در شرایط وخیم بیماری قرار دارند.

سلیمانی عنوان کرد: متاسفانه در شبانه روز گذشته شش نفر از بیماران با علائم قطعی کرونا فوت کردند که آمار کل فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ۶۸۹ نفر افزایش یافت.

این مقام مسئول در پایان گفت: ۷۸ درصد بیماران کرونایی در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی، ۱۷ درصد بیماران در بیمارستان تأمین اجتماعی و ۴.۸ درصد نیز در بیمارستان‌های خصوصی بستری هستند که بیشترین بستری‌ها مربوط به بیمارستان بوعلی قزوین است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان