۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین رسانه‌های خارجی و داعیه‌داران حقوق بشر در دنیا مقصر خودکشی پدر امیرحسین هستند+فیلم
کد خبر: ۳۴۵۱۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۹ ساعت: ۲۲:۳۰ ↗ لینک کوتاه

وکیل امیرحسین مرادی در گفت‌وگو با ایران‌اینترنشنال: 

رسانه‌های خارجی و داعیه‌داران حقوق بشر در دنیا مقصر خودکشی پدر امیرحسین هستند+فیلم

وکیل امیرحسین مرادی در گفت‌وگو با ایران‌اینترنشنال گفت: رسانه‌های خارجی و داعیه‌داران حقوق بشر در دنیا مقصر خودکشی پدر امیرحسین هستند

رسانه‌های خارجی و داعیه‌داران حقوق بشر در دنیا مقصر خودکشی پدر امیرحسین هستند+فیلم

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین؛ امیرحسین مرادی جزو جوانانی است که در اعتراضات آبان ماه سال 98 دستگیر شد، با اینکه حکم اعدام وی تایید نشده است و یک خبر دروغین بود رسانه‌های غربی سعی کردند با دروغ پردازی زمینه تشویش این خانواده را فراهم کنند و همین تماس‌های مکرر با این خانواده زمینه ای شد که پدر این جوان ایرانی به خودکشی دست بزند.

پاک‌نیا وکیل امیرحسین مرادی:
ما خیلی تلاش کردیم تا خانواده را آرام کنیم و موفق هم بودیم. خانواده را ما کنترل کردیم. و به آنها این امیدواری را دادیم که پرونده دارد روند مناسبی را طی میکند. واقعا هم همینطور بود یعنی بعنوان وکیل عرض میکنم، پرونده کاملا یک روند مناسبی را داشت طی میکرد.

شرایط پرونده هم الان مشخص است. دیوان دارد بررسی‌هایش را انجام میدهد و إن‌شاءالله پرونده به شعبه هم ارز ارجاع خواهد شد. اصلا توقف اجرای حکم صادر شده است از شعبه یکم دیوان.

ولی متأسفانه طی روزهای گذشته یک بی‌اخلاقی‌ای صورت گرفت بودند رسانه‌هایی که تماس میگرفتند و میگفتند مثلا ما از فلان سایت حقوق بشری هستیم از نمیدونم فلان ارگان هستیم. عمدتاً هم خب از خارج کشور تماس میگرفتند و به خانواده میگفتند به شما دارند اطلاعات دروغ میدهند. بچه‌ شما در صف اعدام است.

 یعنی در واقع کسانی که داعیه دار بودند که مثلا ما داریم کار حقوق بشری میکنیم، می‌خواستند به هر قیمتی با خانواده مصاحبه کنند، ولو با گفتن دروغ!

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان