۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۷۰ واحد صنفی متخلف در سطح شهرستان البرز پلمب شده است
کد خبر: ۳۴۵۱۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۹ ساعت: ۱۳:۵۳ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز:

۷۰ واحد صنفی متخلف در سطح شهرستان البرز پلمب شده است

فرماندار شهرستان البرز گفت: بیش از ۷۰ واحد صنفی متخلف در سطح شهرستان به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شده و به برخی از واحدهای صنفی نیز تذکرات جدی داده شده است.

۷۰ واحد صنفی متخلف در سطح شهرستان البرز پلمب شده است

محمد نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: در گشت مشترک نظارت و کنترل بر بازار شهرستان البرز از ۳۵ واحد صنفی این شهرستان بازدید شد که نه واحد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده تخلف، بر تذکرات قانونی جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و قانون نظام صنفی تاکید شد.

وی افزود: این تیم بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی عرضه کننده مرغ، گوشت، کالاهای اساسی پوشاک، اغذیه فروشی و قصابی بازدید و یک کلوپ بازی‌های یارانه‌ای به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی پلمب شد.

فرماندار شهرستان البرز تصریح کرد: عمده تخلفات شناسایی شده شامل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بوده که ضمن تاکید بر رعایت آنها، تذکرات لازم ابلاغ شد.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی شیوع ویروس کرونا در استان اظهار کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند به همه اصناف و کسبه و بازاریان بارها ابلاغ شده و نظارت بر اجرای این طرح نیز در اولویت کار دستگاه‌هایی نظیر صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، بهداشت، اماکن و اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی قرار گرفته‌ است.

این مقام مسئول بیان کرد: تیم‌های بازرسی بصورت مستمر در سطح بازار حضور داشته و تاکنون بیش از ۷۰ واحد صنفی متخلف در سطح شهرستان به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شده و به برخی از واحدهای صنفی نیز تذکرات جدی داده شده است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان