۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آقای رئیس‌جمهور، ریشه مشکلات کشور خوابیدن رو به قبله "واشنگتن دی سی" است!
کد خبر: ۳۴۵۱۲۶ نویسنده: محسن دین شعاری تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۸ ساعت: ۱۵:۲۰ ↗ لینک کوتاه

چه کسی آدرس غلط به مردم می‌دهد؟!

آقای رئیس‌جمهور، ریشه مشکلات کشور خوابیدن رو به قبله "واشنگتن دی سی" است!

ریشه مشکلات این کشور واشنگتن دی سی نیست، ریشه مشکلات این کشور و به تجربه تاریخ، وجود افکار و به تبع آن عملکرد اشخاصی است که واشنگتن دی سی را کعبه آمال و آرزوهای یک ملت متمدن می‌دانند و امروز بجای تلاش میدانی و پیگیری و مجاهدت به دروغ هر روز آدرس غلط به مردم می‌دهند تا به اغراض سیاسی خود برسند.

آقای رئیس‌جمهور، ریشه مشکلات کشور خوابیدن رو به قبله "واشنگتن دی سی" است!

صبح قزوین؛_____ محسن دین شعاری.

درحالی که ملت شریف ایران اسلامی این روزها تحت فشار تورم و گرانی افسارگسیخته حاصل از بی‌تدبیری و بی‌کفایتی دولت غرابگرا قرار دارد، رئیس دولت دوازدهم درجلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در اظهاراتی رو به جلو گفته است: آدرس غلط به مردم ندهید ریشه مشکلات کشور واشنگتن دی سی است!

در پاسخ به اظهارات فردی که سال‌های سال است ثابت کرده پدر جریان فکری لیبرالیسم در ایران است باید گفت؛ جناب آقای پرزیدنت! شما هستید که به مردم آدرس غلط می‌دهید و هر چند وقت یکبار برای اینکه از پاسخگویی و فشار افکارعمومی فرار کنید مشکلات کشور را به گردن دیگران می‌اندازید.

دولت شما با توهین به شعور مردم برای اینکه زمینه را مجدداً برای روی کارآمدن هم فکرانتان فراهم کنید و از سویی چون تیر دوستانتان درکشاندن مردم مستضعف به خیابان‌ها برای رودرویی با نظام اسلامی و ایجاد آشوب و اغتشاش در جهت فشار بر نظام برای اخذ مجوز مجدد مذاکره با کعبه آمال و آرزوهایتان، واشنگتن دی سی، به سنگ خورده است، روی افتضاحات دولت بی‌تدبیر خود ماله می‌کشید.

با نگاهی به اظهارات شما در سال‌های گذشته طی بازه‌ی زمانی 92 تا به حال معلوم می‌شود آن پدیده‌ای که راست راست جلوی دوربین به چشمان مردم نگاه می‌کند و دروغ می‌گوید و با دروغ‌هایش آدرس غلط به مردم می‌دهد، کسی جز دولت شما نیست.

شما نبودید که درسال 92 به مردم گفتید بجای اینکه با دیگران مذاکره کنیم باید مستقیم به سراغ کدخدا برویم!

شما نبودید که به مردم گفتید برجام را خدا آورد! شما نبودید که می‌گفتید زندگی همه مردم حتی آب خوردن نیز به برجام گره خورده است!

شما نبودید که خطاب به منتقدین خسارت سنگین و محض برجام، لقب کاسبان تحریم دادید و در مقابل نقدهای مشفقانه و دلسوزانه آنها القاب توهین‌آمیز بیان کردید و حواله همه را به جهنم دادید؟

شما نبودید که می‌گفتید با اجرای برجام از همان روز اول تمام تحریم‌ها لغو می‌شود؟ شما نبودید که می‌گفتید برجام آفتاب تابان است؟ و با تابش این آفتاب بر پیکره ملت ایران چشم‌های آنان را کور کردید؟!

شما نبودید که در سال 92 و در اظهاراتی در میتینگ‌های انتخاباتی قسم جلاله خوردید و گفتید: والله العلی العظیم! اگر مشکلات این کشور راه حل نداشت من کاندیدا نمی‌شدم!

و در جایی دیگر هم در همان سال اظهار داشتید: من دولت راستگویان تشکیل خواهم داد...همه ضعف و ناکارآمدی‌ها را نمی‌توان پای تحریم‌ها نوشت.

این اظهارات نمونه‌ای است از هزاران اظهاراتی که برای کسب رأی و به قدرت رسیدن به مردم گفتید و در آخر معلوم شد که جز دروغ چیز دیگری نبوده است. البته این اظهارات را می‌بایست در کنار صدها پرونده فساد اقتصادی، مدیران دوتابعیتی و جاسوس‌هایی که خبر دستگیری شان هر چند روز یکبار می‌آمد، بی‌مدیریتی و عدم کنترل شرایط اقتصادی کشور هم گذاشت که همگی این مفتضحات دولت تدبیر و امید! در تاریخ انقلاب اسلامی بی‌سابقه بوده است.

جناب آقای پرزیدنت! ریشه مشکلات این کشور واشنگتن دی سی نیست، ریشه مشکلات این کشور و به تجربه تاریخ، وجود افکار و به تبع آن عملکرد اشخاصی چون شماست که واشنگتن دی سی را کعبه آمال و آرزوهای یک ملت متمدن می‌داند و امروز بجای تلاش میدانی و پیگیری و مجاهدت به دروغ هر روز آدرس غلط به مردم می‌دهد تا به اغراض سیاسی خود برسد.

ریشه مشکلات این کشور افکار و اندیشه پوسیده و منحرف و منحط جنابعالی و دوستان شماست که به تعبیر مرحوم جلال آل احمد به مثابه سن زدگی، مملو از غربگرایی و لیبرالیسم است. اندیشه غلطی که سال‌هاست در تلاش است با اتخاذ سیاست بازی و سیاسی کاری تمام اندیشه‌ها و سرمایه‌های فکری و فرهنگی عظیم ایرانی-اسلامی را دستخوش تحریف کند و مفاهیم منحرف خود را به مردم و جوانان قالب نماید.

ریشه مشکلات این کشور آن است که شما و دوستانتان رو به قبله غرب وحشی و فاسد دراز به دراز خوابیده‌اید!

و حرف آخر اینکه؛

حضرت روح الله(ره) فرمودند" آنهایی را که خواب مذاکره با امریکا را می‌بینند خدا از خواب بیدارشان کند". و خدا کند که خدا شما و دوستانتان را از خواب غفلت بیدار کند البته اگر خودتان را به خواب نزده نباشید.

انتهای پیام/5000

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان