۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۲هزار دانش‌آموز قزوینی فاقد تجهیزات آموزش مجازی هستند/ تکمیل ظرفیت تخت‌های بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها
کد خبر: ۳۴۵۱۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۸ ساعت: ۱۳:۱۹ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

۲هزار دانش‌آموز قزوینی فاقد تجهیزات آموزش مجازی هستند/ تکمیل ظرفیت تخت‌های بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها

استاندار قزوین گفت: حدود دو هزار نفر از دانش‌آموزان استان از تجهیزات لازم برای آموزش از طریق فضای مجازی برخوردار نیستند.

۲هزار دانش‌آموز قزوینی فاقد تجهیزات آموزش مجازی هستند/ تکمیل ظرفیت تخت‌های بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور امروز(سه شنبه) در مراسم شور عاطفه‌ها و آیین نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها که در دبیرستان دخترانه آلومتک ناحیه یک قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امسال مراسم شور عاطفه‌ها را به دلیل شیوع ویروس کرونا با مظلومیت برگزار می‌کنیم و انتظار می‌رود مردم با همت و اراده جمعی قطع کننده زنجیره ابتلا به این ویروس مهلک باشند.

وی افزود: در ماه‌های اول شیوع کرونا شهروندان فهیم استان با همراهی و مشارکت چشمگیر، کار بزرگی را رقم زدند؛ اما متاسفانه در اثر ازدیاد آمار بیماران کرونایی، امروز برخی از بیمارستان‌ها تخت خالی ندارند و با شرایط سختی مواجه شده‌ایم و در صورتیکه این وضعیت ادامه پیدا کند ناچاریم از فضاهای دیگر برای بستری بیماران استفاده کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: این روزها همه ما موظفیم به عنوان یک مبلّغ و پیام رسان تحت عنوان سفیران سلامت وارد میدان عمل شویم. آیین‌هایی چون شورعاطفه‌ها سنتی است که از اولیاء الهی و ارزش‌های دینی در حمایت از مستمندان جامعه به ما ارث رسیده است.

وی بیان کرد: در شرایط سخت اقتصادی امروز که در اثر تحریم‌های غیرانسانی و ناجوانمردانه استکبار ایجاد شده است، وظیفه همگانی است که با دستگیری از محرومان با احیاء خُلق و خوی دینی مورد رحمت خاصه خداوند قرار گیریم.

این مقام مسئول عنوان کرد: حدود دو هزار نفر از دانش‌آموزان استان از تجهیزات لازم برای آموزش از طریق فضای مجازی برخوردار نیستند که در اسرع وقت اقدامات لازم با مشارکت ادارات کل آموزش و پرورش، کمیته امداد و صداوسیما در راستای تامین ملزومات دانش‌آموزان محروم برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی صورت می‌پذیرد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان